Länktips
Vill du njuta av häftiga foton på kissar- Kolla här
Ständig uppassare till griniga Luffar´n, Snygga Smilla, Busiga Mina, Skygga Tingeling, Charmören Flea och hunken Roffe.
Volontär på Stockholms Katthem
www.katthemmet.nu www.svekatt.se
Det är de finaste underbaraste kattbilder som finns. Många har jag sparat, men då visste jag inte att man inte bara kan kopera de hur man vill. Eller får man det? Någon som kan spanska?
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Du får "spara som" och ha dem i din dator. men du får inte använda dem till nått.
Jenna
Men de så fina att man vill dela med sig…
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Du får inte använda bilderna som dina egna så klart….men jag tror inte fotografen misstycker om du anger källan och t ex länkar till sajten med en rolig eller behjärtansvärd bild.
Det här är en av mina absoluta favvosajter. Den har för mig blivit en källa till glädje, återhämtning, energi och tröst, alltid när den råa verkligheten i kattsvängen kryper lite för nära inpå och skapar ett tillstånd av blind ursinne och djup förtvivlan.
Upprepar länken för säkerhets skull: El mundo de los gatitos = katternas värld
/Pelusa

Underbara bilder! Har sparat några för att ta fram och titta på då och då……………………..
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Känner igen sidan och den är jättefin. Bilderna är kanonbra!
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
Jättefina bilder! Som ni skriver en bra sajt att hämta kraft och ork på!
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

woooow, vilka fina bilder! tack fär länken johnnys girl!

Underbara bilder :)
Tack för länken!!
Ja, den är helt underbar…….Ligger bland mina favoriter….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....