Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 437 ggr
Engla
0

Skumt!

Vad kan ha hänt alla dessa katter? Jag tycker det är bra att tidningarna skriver om det. Måste vara en jobbig känsla att inte veta vad som har hänt.

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Naquita
0

synd om de tagits av ngt djur lr så, men varför kan de inte ha katterna inne istället för att inte våga skaffa katt..suck

Madde80
0

Det finns tydligen gott om katter på gatorna runtomkring… Man kan fråga sig hur det kommer sig att bara denna gata är drabbad. Låter katthatare lång väg…

Sidentass
0

ja..usch..här verkar det handla om fiender på två ben tyvärr…där verkar livsfarligt att släppa ut sina katter..förstår inte varför folk fortsatt att släppa ut kissarna när det verkar vara farligheter för dom…usch..

Engla
0

# 3 Exakt. Om problemet fortsätter, varför fortsätta att släppa ut sina katter?

martdat
0

Min reaktion med, ha innekatt! fasst visst är det otäckt att så många märkta katter försvunnit spårlöst,, hoppas den skyldige får sitt straff!!

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Faxlin
0

Usch, vad hemskt. Men varför släpper man ut katt nummer två om katt nummer ett redan försvunnit spårlöst. Om dessutom grannarna varit med om samma saker.
Undrar vad som hänt katterna nu då.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

karins
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja som du vet Engla försvann det sju katter här i Kronotorp i Lyckeby, däribland min chadow från kks. och han var dessutom innekatt. Vi vet inte hur han kom ut, och ingen vet vad som hänt alla dom katter som försvann. Det är en hemsk känsla som sitter kvar, var blev dom av? Så jag vet!

karins
0

.

Engla
0

Jobbigt Karin. Men har det försvunnit fler katter efter det?

karins
0

Nej inte här i alla fall! En katt hade blivit skjuten i ett ben i samma veva som katterna här försvann, det var vid trehörningen ungefär. Så det hände mycke just då med en massa katter. och det kändes så otäckt! Numera är jag hysteriskt vaksam så ingen katt kan ta sig ut.

modellflickan
0

Usch vad otäckt..vad kan ha hänt katterna…?

Hawknestgrove
0

Ruggigt…

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Engla
0

Karin; Det låter väldigt misstänksamt. Jag ryser. Och det är så nära vårt. Ledsen

Erika91
0

Herregud vad hemskt och märkligt. Bara att katterna från den gatan har försvunnit och inte någon annanstann, låter ju helt konstigt! Det var annorlunda om katterna från kvarterat hade försvunnit men att de bara från en gata försvunnit är ju hur konstigt som helst! Stackars katter! Hoppas ägarna lrä sig att INTE släppa ut katter där mer!

#7 Nej så hemskt :/