Bilder på brumma=)
Några efterlyste fler bilder på Brumma- och jag är aldrig sen att visa bilder på mina älsklingar!
hon är måhända ingen hittekatt, men en mkt vacker Exotic med häftig paddteckning och världens goaste temperament!
Myser i solen
Nyaste bilden…väääldigt förvånad kisse hihi
jag vill ha maaaaat hihi

Hon är jättesöt och fin!
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Åh vilken vacker padda.
Brumma nyfiken
busig..
gosig:)
sover med syster haha
Min favroit på henne..sååå vacker här!!
Här är hon bara 4månader..söt va?=)

Gud så söt hon är. Vilken goding, så vackra färger….
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Gullekisse! Väntar på hem?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
neej detta är min egen=)
Har du egna??
Hon är jättesöt, ser ut som en liten babies.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
naaaaaj vad söt hon är!!! =) Jag är så svag för paddor!!! Du får inte lägga ut sånna här söta kort. =) Man blir ju galen så söt är hon. =) Jag ska allt kidnappa henne med mig hem nästa gång jag är hos dig hehe. Jag har två paddor här hos mig så hon passar alldeles ypperligt i mitt paddgäng här hemma!!!! haha. =)
Kramar
Ja, hon är verkligen GALET söt! Vilket uttryck! Tack Emma för bilderna! =)

Ett sånt gosetroll

gud så söt , hur många katter har du egentligen

jag blir verkligen sugen på att skaffa en ny ´katt när jag ser alla dessa gulliga katter , men jag måste nog sörja klart sotis först,
Ja, siberlina, någonstans väntar en katt på dig…
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Siberlina , jag vet inte var alla får för sig att jag har jättemånga katter. jag har mina 4 egna o just nu 3 nya stödkattungar, inga mer:) men 3 returkatter på G där nya mattarna inte klarart av dom:(

jag tycker det verkar va jätte mysigt med en massa katter omkring sig, ……..

Många katter har passerat ditt hem Naquita. Är väl därför många tror att du har massa katter ;-)
Siberlina, lilla sotis kommer alltid vara kvar i ditt minne. både sorgliga och ljusa minnen. Att skaffa en ny katt kan läka såren lite. då du får annat att tänka på, någon annan katt som behöver dig.
hehe ja det kanske är därför..*fniss*