Bilder hitteungarna!
Jättefina!
Men nu ser den ena blåtigré ut och den som är blåtabby ser solidfärgad ut med skuggmönster igen. Förvirrande🤪
/Elisa
Så fin familjen är. Tycker att mamman ser så trevlig och go ut med. De har fått det bra där hos dig. Kanon att två av ungarna kommer till samma hem.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Huruvida de är tigre eller spotted blir jag inte klok på, jag tror att en av dem är mer åt tigre och en mer åt spotted, det ser så olika ut beroende på ur vilken vinkel jag ser dem och hur pälsen ligger. Tiden får utvisa! Men att tabbyn är tabby är jag ganska säker på, hans vita cirklar syns tydligt från sidan. Msmmakatt är verkligen en riktigt mysig katt. Hon måste haft ett hem som yngre, säkert har hon blivit matad som kattunge vid någon sommarstuga eller hos någon granne men sen blivit ignorerad när hösten kom/hon blev äldre.
Jo det ser ut som en är tigre o en spotted. 🙂
Vad det gör mig ont när folk först gör katterna tama och sen överger dom! 😕
Då är det bättre att de får vara helt förvildade så de slipper sakna någon och bli övergivna. Även om förvildade katter knappast är bra det heller.
/Elisa
Idag var t o m vår vilda tvååring till son framme och gosade med henne, och överhuvudtaget så är hon den keligaste katt jag sett! Jag kan bata inte tänka mig att vi är de första människor hon har närkontakt med!