Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketterkatthem-katthjälpsföreningarjour-akut-stödhem
Läst 650 ggr
missempty
0

Nya skyddslingar!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Eftersom Örebro Katthem har akut brist på jourhem och kattungarna bara väller in, så valde jag att öppna min dörr för fler kattungar. Och idag på förmiddagen anlände dessa tre små sötnosar!

Först ut har vi Jorin, som är en svart och vit hane på ca 12 veckor…

missempty
0

Sedan har vi Micky på tur - en silvertabby hane på ca 10 veckor.

missempty
0

Och så lilla Tifty, en silvertigré med vitt hona på ca 10 veckor…

missempty
0

Sedan tidigare har vi ju Shakira, en svart, semilånghårig ca 4 månader gammal hona…

Alexej
0

O, vad söta. Att kattungar kan vara så fina…Glad

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Mymlan
0

1 och 2 är bara så vackra.. Vill ha…

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

missempty
0

Haha, vad tror ni jag vill då?! Efter att ha varit jourhem i drygt 4 år så har jag dock lärt mig hur jag lyckas skicka iväg alla jag kärar ner mig i… men det är fortfarande jobbigt!

Men fina är de, så himla fina! Dock fortfarande lite reserverade, dock har allihopa utforskat lägenheten grundligt men nu ligger de under soffan sen några timmar i en hög och sover… de tycker att hunden min är läskig.. hihi.

Mymlan
0

#6 Ska nog komma hem till dig o kattnappa dem *S*

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

maggan47
0

vilka sötnosar, vilken är den lilla du fick " i centrum" man undrar vilken historia dessa små har, ute ensamma, varför har man inte mer plats, är hemma mer, många varför blir det, får nöja mig med mina 3 Maggan47

vanessa
0

Underbara. Bra att du har hund, det finns efterfrågan på hundvana katter. Tror inte att efterfrågan på kattvana hundar är lika vanliga… /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Hawknestgrove
0

Så fina…… Rosor till dig!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

essut
0

Åh vilka sötnosar det är. Tur att dom har dig nu..Hoppas jag får se kattungarna på söndag när vi kommer och hämtar Pontus.Kyss

maggan47
0

hur går det med kattungarna, Maggan47Kyss

maggan47
0

undrar fortfarande, hur kattungarna mår Maggan47

MariannE11
0

Jag vill Essut att du tar med dej Shakira till mej…..vill du låna en bra kattnapparväska?…

sitter just o väntar på att min sista kattunge ska lämna hemmet och flytta till sin nya husse….Gråter

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

missempty
0

Hihi, vad ni är söta.

Ungarna hade race här igår kväll, i flera timmar höll de igång! Jag höll på att bli tokig! Skrattande De rev ner allt i sin väg, och trots att vovve ställde sig och tittade på dem emellanåt "vad gör ni egentligen?!" så fortsatte de bara. Det var massa spring i de små benen må ni tro!

Essut, ni kommer få se allihopa på söndag. Ska bli så kul att visa upp dem!!!

Maggan, det var lilla Shakira som skulle säljas inne i centrum, sjukt vad folk kommer på. Hon är större än de andra tre och väldigt "fin" av sig, ville döpa henne till Diva för det är vad hon är - en liten diva! Temperament har hon så det räcker och blir över också, fniss.

Mästerfotografen Brittmari var här igår och knäppte kort på dem, så jag hoppas att jag snart får dem - då kan jag visa nya bilder! Kyss

Sidentass
0

Ohhhh..vilka goa små pälsbollar!!! Stor eloge till dej som öppnade dörren för missarna:-)) Dom är dej evigt tacksamma..men kan endast visa det med sitt busande o kurrande;-)

essut
0

Marainne, jag har en bra kattnappaväska, så det är inga problem.

Åh va kul att få se dessa kattungar.Kyss

karins
0

Dom är sååå sötaKyss

Faxlin
0

Underbara bilder på dem. De är ljuvliga.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

missempty
0

Fniss, jag har nya bilder att visa upp! Först ut är underbara Jorin, som inatt låg i sängen med mig och 4 (!!!) andra katter och kurrade…

missempty
0

Äsch, det var fel bild! Den bilden var ju från första dagen.. här kommer rätt!

missempty
0

Är jag inte söt???

missempty
0

…och så har vi lilla underbara Tifty, som sätter sig nedanför fötterna och jamar hjärtskärande, sedan sätter hon fart och börjar klättra uppför byxbenen för att få gosa i famnen! Hon är så bedårande!

missempty
0

…har inte fått någon bra bild på Micky, men här kommer ett med både honom och Tifty…

missempty
0

Hmm, vart tog bilden vägen? Micky och Tifty --->

missempty
0

Och titta här, så det såg ut inatt i min säng! Ska nog tillägga att min säng är enbart 105cm bred… så ni kan nog förstå att jag tycker det är liiiiite trångt ibland! Flört

P.s. missa inte Lukas i vänsterhörnet… han fick inte plats på bilden, bara halva huvudet!

Alexej
0

Jättefina bilder, påminner om Marieborgs säng!!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

anniii
0

Vilka sötisar! Tifty är ju väldigt lik min Skrållan!!! Kyss

karins
0

Såna sötnosarKyss