Nya stödiskattungen BILDER
Får jag hem en lite blåvit sötnos:) hon ska vara renrasig, en väldigt mystisk historia där hon tagits för tidigt, fått stamtavla och ingen vet riktigt vad det är för ras
såhär skriver kontaktpersonen:
Det är en elev här på skolan som ringde mig en kväll helt desperat, hon bor på internatet här på skolan där man inte får ha djur) och kattungen (som är typ 12-14 veckor gammal) bodde kvar hos pojkvännen. Men nu hade de med buller och brak gjort slut och han hade då kört katten till skolan och dumpat henne där, han "tänkte minsann inte ta hand om hennes kattjävel". Ja du vet folk. Så hon ringde mig sent en kväll och grät, desperat och hotade med att släppa ut katten i skogen_ Tjejen har köpt kattungen på en gård hos uppfödaren, betalat 4 000 kr för henne och "ja jag fick nåt papper" sa hon. Troligen stamtavlan. Det är en skogis tror jag, möjligen maine coon. Hur ursöt som helst. Tagen för tidigt, tjejen har nappat hela sommaren med flaska sa hon. Och bebban är typ 12-14 veckor nu så hon kan bara varit ca 4 veckor när hon togs. Snuttig och mjölktrampar._
Jag ska försöka ta reda på vad för j#%#a uppfödare det är och anmäla, såhär får det inte gå till OM det är stamtavla hon fått till. inte överhuvudtaget egentligen.
Oj vilken tragisk historia! Tur att du finns Naquita. Du får berätta mera om detta mystiska ärende. Tror folk har fått spader fullständigt därute.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Men usch vad sorgligt!

Låter helt klart lite märkligt,,,, kan ju bli så med andar hand info iförsig…
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
hihi vilken tuff liten flicka. Hon är ca 4 månader gammal, pälsen gör henne större än hon är. Blåtabbyvit sötnosa.
ska föra över bilder nu. hon är riktigt tuff. gick rakt ut ur buren och hälsade på alla, fräste bara lite sedan gicik hon vidare. Hon nosade t.o.m på hunden:D
enda hon inte träffat på ännu är lilla Brumma, de kan nog bli lekkamrater:D
ja det kan ju bli det. får se vad det är för "papper" hon har som vi ska få
Hej det är jag som är Milou:D
Här hälsades jag "välkommen" av stoora katter
Och ngn ENORM katt låg mitt på golvet..
haha vilken sötnos. En tjej som vet vad hon vill tydligen :D
Meh, hon räcker ut tungan åt mej..

sniff sniff..hon märker ju inte ens att jag luktar på henne..tråkmåns!
ja hon vet verkligen vad hon vill. nyss var hon uppe i mitt knä och nu springer hon runt och busar=)
och nu går hon på toaletten=)
men vilken sötnos, tror folk fått stora hjärnsläppet därute, men "uppfödaren" vad var det för papper, hon skickat med, och för 4.000 i den åldern, inte seriös, eller hur ser ut som en liten skogis tycker jag, har du forskat vidare kram till dig Maggan47
Inte jag som ska forska, utan Camilla som tog hand om henne först. här ska det absolut luskas ut vad som är sanningen!

Ja jag är väldigt nyfiken på denna "uppfödare", tror tjejen har blivit grundlurad, ser i mina ögon ut som en långhårig huskatt,
Jag tror oxå hon blivit lurad, men får se vad det är för papper som Camilla får.

Men visst är hon söt endå.. nått skumt när jag skriver inlägg, ska jag radera EN bokstav så försvinner ibland en hel mening, fattar nada,,,
Söt hon var!!!! Då får jag träffa henne imorgon!!! =) Vad mysigt! Men mycket skum historia allt. Lilla kisen. Hoppas det går bra med henne nu och att hon snart hittar ett alldeles eget kärleksfull hem. Är så mysigt att komma hem till dig för där alltid så många gosiga katter!!! =) Ses imorgon!
Kramar

Men en sån sötnos!!! och jag får oxå träffa lilla tjejen i morgon:) Märklig historia det hela! Ska bli kul att få träffa alla dina katter och hunden:)
Hon är jättesöt och verkligen en märklig historia. Varför köper man en katt när man inte ens vet hur länge de ska stanna hos mamman. Det kan inte har varit nån reg. uppfödare.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
nej det verkar inte vara ngn renrasig unge. men vi får hålla oss te tåls tills vi får "pappret"
tog några nya kort medan iFokus var nere, titta så söt hon e=)
nej det verkar inte vara ngn renrasig unge. men vi får hålla oss te tåls tills vi får "pappret"
tog några nya kort medan iFokus var nere, titta så söt hon e=)
JÄTTESÖT, och vilka vackra ögon lilla tjejen har, tror också att hon blandis, inte skogis, som jag skrev förut, skit samma, söt är hon, men om 4.000 har betalats är NÅGON grundlurad Maggan47 som tycker hela historien stinker
såhär såg det ut imorse..jag älskar mina katter ochd eras vänliga isntällning=))
Nu busar Brumma och Miolu runt och lever lviet bara ett halvt dygn efter Milou kommit:D

Så gulligt och mysigt! och så sött din hund ligger på huvudkudden :)
haha så gölr han alltid när jag sätter mig upp. suckar, buffar sig bakom mig, lägehgr sig ner o suckar djuuupt. matte e inte klok som stiger upp så tidigt:P
tvingar inte jag ut honom kan han ligga o snarka till 11-12 om dagarna..*skratt*

Hahaha…vilken kille! ;)
Vilken underbar säng du har naquita!
Men vilka ögon damen har. Så söt :D