Snäll pappa
Vilken snäll pappa han var. Honom hade jag gärna bjudit på fika.
Vi vet ingenting om bakgrunden
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Nej men jag syftade faktiskt på att han lät katterna ärva honom, det var SNÄLLT. Och jag gillar människor som gör snälla handlingar. Då är dom snälla i mina ögon.
Det är väl samma fall som omnämns i tråden "Sagan om Djurens Vänner i Borås" misstänker jag.
Sonen är väl av annan synpunkt angående pappans snällhet verkar det som. Tror dock inte han kommer någon vart. Väljer någon att leva upp sina tillgångar innan de dör kan man nog inte hävda sin arvsrätt vad jag vet.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Vilken sniken son. Pinsam historia!
#4 Svårt att uttala sig i enskilda fall eftersom vi inte vet vad som ligger bakom. Om ni läser den andra tråden om samma fall verkar det dock som pengarna som skulle gå till mannens katter gick till helt andra saker…….
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
#5 Jag kan tänka mig att tidningen skriver vad tidningen vill skriva också. Artikeln som länken går till får killen att låta som värsta bortskämda barnungen.. Han har nog inte uttryckt sig så fånigt som det framstår. Förhoppningsvis..