Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 2446 ggr
Engla
0

Suck!

Vad håller folk på med, egentligen? Suck.

Verkar katten vara hemlös, vad tror ni?

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

gubben
0

Nej det är naturligtvis kattens fel att den har tagit på sig en massa fästingar och är hungrig. Kanelbullar är ju såklart något som en katt sällan kan motstå Penga munFy fan vad folk är korkade! Jag skäms för att vara människa - ofta - och det blir oftare och oftare. Vad fan är en golfprofil förresten? Var någonstans försiggår detta, jag måste ha missat det?

rulda
0

Det är klart att katten stannar kvar så länge medlemmarna matar den. Tror nog att katten trivs väldigt bra vid golfbanan och att många tycker om den.

Men det jag oroar mig för är vad som ska hända i vinter med kissen… snart är vi där.
Kanske farbrorn med "korv änden" kan ta hand om missen?

Men att försöka skjuta katten? Det var det löjligaste och hemskaste jag har läst på länge. Vad är det för en människa?!

Engla
0

Rulda; Precis, det var det jag också tänkte på. Vad händer med katten i vinter? Usch, jag ryser av obehag.

Sidentass
0

Ja men usch…vad ska hända när vintern kommer…man önskar att någon i golfklubben kunde förbarma sig över kissen o ta in den redan nu..

karins
0

Men rädda för fästingar. Man bara förundras ibland vad folk skyller på, eller är människor i allmänhet så korkade….Stackars katt och hur blir det till vintern, när ingen spelar golf och ger den kanelbullar eller annan konstig mat. Hoppas bara att någon i golfklubben tar hand om katten…..om dom bryr sig om den borde dom ju göra det tycker man.

gubben
0

Om fästingarna väl sitter på katten så lär ju inte golfspelarna drabbas av dem. Folk är nog inte riktigt kloka tror jag. Om det hade varit en hund så hade de ju garanterat undrat var ägaren var men när det är en katt så undrar ingen. Varför? Var någonstans är detta, någon som vet?

Alexej
0

I Lund!

Mig stör tonen i artikeln. Som om det vore nån kul historie och sedan bilden! Det här är faktiskt en allvarlig grej, både för katten och för föreningen.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Titti
0

Dom har väl inte långt gräs på golfbanan? Eller…? Då behöver ju spelarna inte oroa sig att få fästingar på sig. (*blev lite ironisk)

Tycker synd om den stackars kraken. Hoppas att det löser sig för den - att någon förbarmar sig över den och tar hem den. Håller tummarna.

supermoccine
0

#7 Jag blev också rejält störd av tonen. Fick det att krypa lite under huden.

Hawknestgrove
0

**Fotnot: Enligt Lundapolisen saknar den skjutande golfprofilen tillstånd för skyddsjakt på Kungsmarkens golfbana. Händelsen kan komma att utredas som olaga jakt.
**Deta är den viktigaste biten i alltihopa. Förhoppningsvis, så blir den idioten, förlåt mitt ordval, av med sina vapen.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

modellflickan
0

Gubbj***l! Honom skulle man skjuta!!

anebit
0

SkrikandesSkrikandesSkrikandesSkrikandesSkrikandesLedsen

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

modellflickan
0

Den här katten lever farligt. :( Kan vi rädda den på något sätt?

Usch tänkt en del på denna stackars katt…

gubben
0

§13 har också tänkt detsamma men jag bor inte ens i närheten.

modellflickan
0

Inte jag heller dessvärre..Ingen annan? Snart kommer ju kylan och allt..:(

Alexej
0

Det borde väl gå att maila golfklubben och kollar!

Hemsida: http://www.lagk.se/

Kontakt:  info@lagk.se

Jag skrev nu och frågade efter katten.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

modellflickan
0

Vad bra Landfreak! Jag ska göra detsamma!

Hawknestgrove
0

i morgon…. nu svider ögonen!

modellflickan
0

Putt

Lena
0

Ytterligare en i raden av trissta historier som man blir galen av. Bra initiativ Landsfreak att skriva till golfklubben. Det är alltid så mycket dubbelmoral inblandat så fort det kommer till katter. Just det här att folk matar den samtidigt som de svär över att katten håller till där. Bra ändå att den skjutglade golfspelaren fick "på pälsen" och nu har vett att skämmas. Vi får även hoppas att polisanmälan får konsekvenser för honom.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

anniii
0

Så tröttsamt! Jag tycker att det är en självklarhet att gubben ska bli av med vapenlicensen, om han nu har någon. + dagsböter eller vad det nu kan bli för olaga jakt. Dessvärre brukar ju inte rättsväsendet ta i i överkant när det gäller brott mot katter (eller andra djur heller för den delen)… Tänk om det hade varit en unge istället. Vilket liv det hade blivit! Synd att katter ska vara så lite värda i jämförelse med andra försvarslösa…

modellflickan
0

Jag har inte fått något svar från golfklubben än. Någon annan som fått det?

bananacosmicgirl
0

Jag hörde faktiskt om detta idag när jag var på golfklubben (föräldrarna spelar där, så jag gick en runda med mamma). Katten är hemlös men väldigt, väldigt tam. Mamma säger att han kommer och slingrar sig runt benen på vem som än tillåter det och vill bara ha massor av kel. Tror han skulle trivas bra i ett hem med utemöjligheter.

Ja, gubbjäveln borde bli av med vapenlicensen. Skjuta katter med folk som går omkring runt om och en helt tam kise?!

modellflickan
0

Hade velat ta in honom, vet inte om jag har plats till det bara och sen kan jag inte erbjuda utemöjligheter.

Hur kan vi hjälpa denna katt?

gubben
0

Han kanske inte ens vill ha utemöjligheter. Många katter som har haft ett hårt liv ute vill inte gå ut igen. De är väl rädda att inte få komma in igen förmodligen och de tycker kanske inte alltid att utelivet är så fantastiskt som vi människor tror.

Alexej
0

Kanske något för KKS?

Anna77
0

Katten jag tog in som hittekatt hade gått UTE och lever nu i lägenhet och mår som en kung. Kan mycket väl fungera inne med.

Mina egen katt jag hade när jag var liten var utekatt i 7 år sen levde den med mig i hus och lägenhet och var INNE endast ute i sele. Fungerade Jättebra!!!

anebit
0

Har nu mejlat  till Sydsvenskans Lundredaktion……. Få se om det händer nåt……

_Hej jag heter Ann-Britt Ståhl och är med i   
www.hittekatter.ifokus.se
Det handlar om katten  som höll på att bli skjuten på
Kungsmarkens golfbana som ni slrev om den 12/7…

Vi önskar och ber att ni tar ett foto på honom och gör
ett reportage om att han behöver ett hem innan den
kalla vintern kommer, det finns tillräckligt med
hemlösa katter ändå. Kan man få in en i värmen så är
det en mindre hemlös.
Tyvär finns det ca 100.000 hemlösa katter i Sverige.
Vi på hittekatter jobbar med att få folk att kastrera
och ID-märka sina katter så att vi får ett stopp på de
hemlösa som annars ökar hela tiden. Katthemmen är
överfulla och efter semestern blir det ännu fler för
fortfarande år 2007 kastar folk ut sin lilla
semesterkatt som får frysa och svälta ihjäl när dom
åker hem.

Vänligen från
Ann-Britt Ståhl
_

Alexej
0

Bra!

Jenna-Gun
0

Jättebra!!!!!!!!!

modellflickan
0

Jättebra skrivet anebit! Hoppas det ger resultat!

Jag har pratat med sambon om att ev ta in denna katt, men han säger bestämt nej till flera katter. Suck. Men jag vill så gärna att denna katt ska få ett kärleksfullt hem. Han verkar ju vara tam och snäll med.

modellflickan
0

Putt

Anna77
0

bra skrivet!! #28

Engla
0

Jättebra Anebit. Hoppas att du får svar snart!

anebit
0

Inget svar på mejlen än men det är ju inte säkert att dom svarar, huvudsaken att dom skriver ett reportage…….

Kollar mejlen i morgon kväll. Jobbar extra i Södertälje i dag t.o.m. lördag och kommer hem 21.30 på kvällarna så jag kan ej vara inne nåt på dan…….

modellflickan
0

Jag fick ett svar att någon tjej ev skulle hämta katten??? Och det skulle vara någon från hittekatter?

Hawknestgrove
0

VAVAVA! Hör jag goda nyheter? Annars, vill inte golfklubben ha honom som mascot? Mysigt med en kisse, som vaktar! Naturligtvis med eget krypin, kastrering, vaccination och märkning?

bananacosmicgirl
0

#37 Nej, tyvärr vill ju inte golfklubben ha kisse där. Dumma människor… Jag hoppas att det är goda nyheter så att kisse kan få komma in och ha en familj!

modellflickan
0

Han förtjänar verkligen ett bra hem. Han verkar ju vara både snäll och tam katt.

Milka
0

"Själv säger Hans Persson: –Det tror fan att det är olämpligt att skjuta katt på det viset. Jag har talat med skytten och han är rejält slokörad. Men problemet kvarstår trots allt – vi behöver fortfarande få väck katten."

Själv trodde jag problemet var att idioten försökte skjuta katten?! Stackare kisseliten :(

modellflickan
0

Ja det är väl idioten med stort I som ska väck?! Han verkar ju instabil! Jag hade då rakt inte velat spela golf med honom!

Hawknestgrove
0

Hittar inte länken lägre. Har mailat och bet att få den . Den som är aktuell när det gäller avlivning av djur.

Alexej
0

Fick svar:

Hej Alexandra,

Katten är kvar och har inte hört att någon vill komma o hämta den trots många försök. Så har du möjlighet att komma o hämta den vore det mkt bra med tanke på att den börjar bli väldigt aggressiv nu i sitt letande efter mat. Glöm inte kattburen bara, den uppskattar tydligen inte alls att åka bil…

Med vänlig hälsning

Karin Svensson

Lunds Akademiska Golfklubb

Och nu?

Hawknestgrove
0

Puut för er i skåne! Landfreak är dessutom datorlös ett tag, så ni får agera utan henne här!

storAnnette
0

Bor alldeles för långt bort för att kunna hjälpa till här.

Vill bara säga att jag inte heller tror att katter som varit ute så gärna vill fortsätta med det.Nu bor Måns hos mig,han har tydligen alltid varit "utekatt" en som grannarna irriterat sig på för att han kissat…sen blev han lämnad och nu då han bor hos mig har han inte visat det minsta tecken på att vilja gå ut!

modellflickan
0

Åh ingen annan som kan och vill hjälpa denna katt? SNÄLLA?

modellflickan
0

Puttar upp för denna katt. Vill se den komma till ett kärleksfullt hem. Här är det fullt. Kan inte ta in fler katter förräs jag hittar ett hem till en av hittekatterna jag har.

Snälla? Ingen som kan hjälpa denna katt?

Hawknestgrove
0

puttar från norra bohuslän också…..

modellflickan
0

Puttar och knuffar

Hawknestgrove
0

Puttar igen för den lille golfkatten!"

modellflickan
0

Katten är fortfarande hemlös och sorgsen. Finns det ingen som kan och vill hjälpa denna stackars katt? Han är enligt personalen både tam och snäll. SNÄLLA NÅGON?

info@lagk.se är kontaktadressen dit.

Lena
0

#51 Hade vi inte haft tre katter från Hittekatten i Piteå på ingång hade vi kunnat hjälpa till. Men det blir 8 kissar snart så det går ju inte….

Alla andra som inte har 8 kanske kan se om det finns en kvadrat till övers?

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

modellflickan
0

#52 Det var snällt av dej Lena. Jag förstår att du har fullt. Det har tyvärr jag med. :(

Ingen annan som kan? Snälla rädda golfkatten innan hösten och kylan kommer!!

kks kan ni??

Buffy-co
0

Baxnade när jag läste om detta-och att man dessutom skriver om det som en "rolig historia" i tidningen!!(blev besviken att en djurmänniska som Ursula Wilby ställt upp som illustratör..)
Varför mörka golfprofilens namn???-han har ju gjort något olagligt..För mig låter det som om han var på lyset faktiskt-vem skjuter annars på detta sätt bland folk?Han borde verkligen bli polisanmäld!
Nu till katten-vet någon om de satt upp lappar på själva golfklubben??Vore en självklarhet förstås..(förlåt om jag missat-tråden är ju lång nu..)
Det verkar ju vara många golfare som gillar katten trots allt och som kanske tar den till sig om de får veta att den kanske är avlivningshotad?

Hawknestgrove
0

Där har Buffy en poäng. Varför inte lappar uppe på klubben? Katthemmet kompis? KKS finns det fler? Rädda katten? Ingen som kan ta in den lille?

modellflickan
0

Jag vill inte ge upp när det gäller denna katt. Vet inte varför jag påverkats så stark av detta. Har verkligen inte plats här hemma. Hade kunnat ta in den annars. SNÄLLA NÅGON?

Inget katthem som kan och vill? KKS?

Hawknestgrove
0

Men… det stod ju alltså i tidningen om kissen. Går det inte att ta kontakt med reportern och be om en liten fin uppföljare? Dagspress brukar vara bra annonspelare på det sättet!

Engla
0

Kan säga att Katthemmet Kompis har fullt. Tyvärr.

Hawknestgrove
0

HAr mailat igen

http://sydsvenskan.se/lund/article251329.ece

Hej! Mitt namn är Gunilla Hallgren, Medarbetare på Hittekatter i Fokus. Vi har tagit del av denna sorgliga historia och försöker febrilt hitta ett hem åt den lille. Skulle du inte kunna göra en uppföljning på detta? Av erfarenhet så vet jag, att uppmärksammas ett djur i nöd i dagspress, så brukar det dyka upp snälla människor. Alla katthem är överfulla, många står på kö för att komma in….

Snälla…….

Gunilla Hallgren

0526/31321

bananacosmicgirl
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Var ute på LAGK idag med föräldrarna igen och fick träffa kisen för första gången. Funderar på nåt bra golfnamn till herren, men eftersom det är en pojke går det ju inte med nåt kul som Peggy eller Teena ^^

Tog en bild av honom. Något svårt eftersom han var mer intresserad av att kela och få gottis än att agera fotomodell…

Kisen är i gott skick. Han har inte särskilt mycket hull och får mest skit av de som äter på cafét - bröd, bullar, och liknande. Inte bra kattmat. Men hans päls är fin, hans öron verkade rena, hans ögon är klara och bra. Han har några fästingar verkade det som, såg något rött sticka ut vid pälsen bakom örat. Han är bruntigré och vit, fullvuxen men ganska liten ändå. Lekte lite förstrött med en pinne, men tiggde mest mat. Kelar väldigt gärna <3

Engla
0

Har någon kontakt med Rädda Katten?

Engla
0

Han är verkligen jättefin!

Anna77
0

Vad söt kissen var!

BRA Gunilla.H #59 hoppas på svar!!!!

karins
0

Jättefin kattkille! Tiger Woods kanske….

Jenna-Gun
0

Näe men så söt kisse. Han är på alldeles fel plats. Han borde ha en egen soffa i ett hem som han blir älskad i.

Jenna:(

Puss på nosen

Anna77
0

Jag mailade jag med, snodde din ide' Gunilla och tänkte att ju fler som mailar desstu bättre. Hoppas det inte gjorde något. Snodde även din bild bananacosmicgirl hoppas även att det är ok!

Golfprofil försökte skjuta klubbkatten
Borde ni inte göra en uppföljare på denna och sätta dit en fin bild på katten! Vad ska söta katten göra i höst/vinter? Den kommer att plågas till döds. Vi är många ute i Sverige som tänker på denna katten och vill veta hur det går. Tyvärr bor jag 50 mil bort så jag har ingen möjlighet själv att ta den.
Om ni skriver att katten behöver ett hem?? *Snälla*
Vänliga hälsningar Anna (arbetar idee'lt inom Djurskyddet) **Skickar med bild på katten som en har tagit när de var där och spelade golf. Kanske kan ni använda den i tidningen?
**

Engla
0

Bra gjort, tjejer!

bananacosmicgirl
0

Ni får skicka bilden, vem som vill, helt okej för min del. Tar gärna cred om det skulle vara så att den används, men mest vill jag ju bara se att kissen får ett hem. Han är så kelig och go!

modellflickan
0

Han är ju hur söt som helst! Stackars lillkillen! Hoppas hoppas någon förbarmar sig över denna gulliga kattpojk.

Det känns som om han lever mycket farligt. :(

Engla
0

Jag har för mig att när Rädda katten blev sommarens katthem, så var det några från Rädda katten inne på Hittekatter och diskuterade. Någon som vet vilka de är här på i fokus? Tänkte om vi kunde höra med dem om de kunde hjälpa honom.

Hawknestgrove
0

HAr inte fått något svar, så försök flera! Har någon kanske möjlighet att ta kontakt med Rädda Katten? de har ju en hemsida…..

Engla
0

Jag kan maila Rädda katten.

Engla
0

Jag har nu mailat Rädda katten. Hoppas att de svarar, vilket jag tror att de gör. Håll tummarna nu!

modellflickan
0

#73 Håller tummarna!

Buffy-co
0

Eftersom du varit där och känner till klubben lite-kan du inte sätta upp lappar där om att han behöver ett hem????

Eller är det redan gjort??
-Ursöt katt!!Borde inte vara svårt att få  tag på hem åt en sådan kelgurka..

Känner så för denna lilla katt såå långt från Stockholm..vet att det finns massor katter här med som behöver hjälp-men detta känns absurt att så många kelar med den,ger den lite skräpmat men ingen kan ta hand om den!?!?

Undrar alltså fortfarande om de som har golfklubben satt upp lappar?

Hawknestgrove
0

puttar upp….

Engla
0

Jag har inte kunnat vara inne på nätet på ett par dagar eftersom åskan slog ner i mitt modem. Men jag har mailat dem, men inte fått något svar. Hur många dagar ska man vänta, tycker ni?

# 60 Du har ju varit och sett katten, kanske kan du ringa Rädda katten?

miranda1
0

Dåligt stil av tidningen att inte inte höra av sig…. kanske man ska ringa dom istället?

modellflickan
0

Fick ett mail av golfklubben idag och nu har katten försvunnit! De har inte sett honom på ett tag nu! Vad kan ha hänt????? Är orolig! Kan någon skadat honom på nått vis???!

Engla
0

Nej, hjälp! Vad kan ha hänt honom? Fortfarande inte svar från Rädda katten här…

modellflickan
0

Putt

Engla
0

Puttar också.

bananacosmicgirl
0

Jag har inte varit där ute sedan jag skrev sist, så jag har tyvärr ingen aning om vad som hänt :(

Engla
0

Hoppas de svarar på mailet snart…

Hawknestgrove
0

Ja, inte hört ett knyst jag heller, Fy bubblan så dåligt. Ok, jag har inte kollat min Teliamail på några dagar, men ska titta till en senare. Har liksom blivit så kär att sitta vid laptopen i köket….

myriis
0

Hoppas det går bra för den lilla kissen..

Engla
0

Jag har fortfarande inte fått svar på mitt mail. Någon annan som vill testa och maila?

anebit
0

No Jag har tyvärr inte heller fått nå svar på mitt mail som jag skrev till sydvenskan den 18 juli…………….. Fy bubblan va dålig stil.

Engla
0

Är det någon som jobbar för Rädda katten här inne?

modellflickan
0

Putt

Hawknestgrove
0

Puttar upp jag med. HAr inget svar fått jag heller, fast det är väldigt länge sedan.

kristerkatt
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Katten finns runt klubbhuset har sett den flera gånger de senaste

veckorna. Lägger ut mat på samma ställe alla gånger jag är i Lund.

Kan själv inte ta hand om katten men hoppas att någon tar hand om den innan vintern.

Alexej
0

Kan inte någon äntligen åka dit och hämtar katten????

Hawknestgrove
0

Nu har jag i alla fall mailat om mitt mail. Även inkluderat länken om artikeln. Tycker även att det är märkligt, varför ingen kan åka och ta hand om kissen? Den verkar jju inte svår att fånga in…. kristerkatt, ta kontakt med Rädda katten eller KKS, länkar finns här under länkar!

Hawknestgrove
0

Puttar upp

Hawknestgrove
0

Puttar upp detta! Stackars kisse i Lund på golfklubben!

AnnaFreds
0

Om det är någon som bor nära men inte kan ha katten kanske kan hämta den och skjutsa den till någon som kan ta hand om den?

Hawknestgrove
0

Ja, jag fattar inte, att varken Rädda Katten eller KKS kunnat göra något för den lille på så lång tid…Ta det inte som kritik,men har den lille blivit bortglömd?

Alexej
0

Hoppas lite på Mettan eller att hon kanske vet någon. hon skrev om att köparen till Semlan söker en katt till och han är tydligen tam.

Hawknestgrove
0

Ja, Någon som PM:At henne?

Alexej
0

Nej, men jag antar att hon kollar sin tråd.

Fast jag kan skicka ett pm.

Hawknestgrove
0

Puttar upp! PMat Mettan?

Alexej
0

Ja

Hawknestgrove
0

Puttar upp igen……

AnnaFreds
0

putt

Alexej
0

Tjatar igen, vem kan hjälpa honom????

Alexej
0

Finns det ingen där som kan fånga in honom eller hjälper honom med transport. Jag tar honom gärna, men behöver hjälp!!! Ska kontakta Kristerkatt och bananacosmicgirl nu!

Engla
0

Jag har mailat Rädda katten, men fortfarande inte fått något svar!

modellflickan
0

#107 Underbart!! Nu måste vi fixa transporten och infångandet! Någon???? Nu kan ju Landfreak ta honom! Snälla!

anebit
0

Landfreak, katternas ängel…Oskyldig

karins
0

Ja Landfreak tar du honom!?

Alexej
0

Men jag behöver hjälp att få in "Bullen"! PMade bananacosmicsgirl och kristerkatt, men inget svar än.

Hawknestgrove
0

Vad händer? Vem mera var i närheten av golfbanan? Kan KKS hjälpa med infångandet om inte Rädda katten kan hjälpa?

kristerkatt
0

Katten fanns hela förmiddagen runt klubbhuset,fick mat på vanliga stället vid skjulet framför ingången till klubbhuset.Katten finns ofta

redan vid 7 tiden på morgonen och väntar på att någon skall komma

med mat.Transport från Lund till Skara är inte något jag kan hjälpa till med,men om det är någon som kan, hjälper jag gärna till och fångar katten.

anniii
0

Bra Kristerkatt, om du fångar in / hjälper till att fånga in katten kanske någon annan kan transportera? Aaron och Christina på KKS är ju skåningar, kanske vet de någon som kan hjälpa till? Har någon kontaktat dem? Transport brukar ju också gå att lösa här på forumet. Håller tummarna för katten!!!

Engla
0

Håller tummarna för att det går vägen nu. Men kommer någon att kontakta Aaron och Christina?

Hawknestgrove
0

JA, hur går det? Jag la ut frågan på KKS forum också…..

kristerkatt
0

Hösten har kommit till Lund snart blir det minus grader även här.

Katten finns fortfarande runt klubbhuset och väntar på att någon skall

ta hand om honom.Kontakt med Landfreak har inte kommit till stånd,

inte heller någon transport om nu erbjudandet står kvar att ta hand

om katten.Kanske det vore enklare om någon i närområdet kunde ta

hand om katten.I så fall lovar jag att både fånga och transportera katten.Kan se till att den får mat några gånger i veckan en månad till,

sen finns inte möjligheter för mig mer.Tror och hoppas att det finns fler som ger katten mat och att detta inlägg kan aktivera fler att leta efter ett hem för golfkatten.

Hawknestgrove
0

Frågar samma sak här, so m i den andra tråden……

Alexej
0

Jag fick kontakt med Bananacosmicgirl och bad henne kontakta Lena på KKS och skickade med alla email mellan Lena och mig. Lena ville fånga in katten, men hehövde hjälp. Kristerkatt kan du tar kontakt med mid eller lena under 070-549 56 12 eller lena@kks.nu. Bra att du inte ger upp.

karins
0

JA hoppas nu Bullen kommer till Landfreak innan kylan!!

Engla
0

Men var bor du Landfreak?

Hawknestgrove
0

Nu h<r jag PM:at Kristerkatt och lagt in denna tråd!

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.