VAD ÄR DETTA?
ALLA MINA INLÄGG FRÅN IMORSE ÄR BORTA!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Allt är borta. Precis allt som kommit in sedan i natt någon gång. Vet att de kollar på det nu och hoppas att de kan fixa detta.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
samma här=/ det här är inte alls kul längre:(
Bra, jag trodde nästan att det är fel på min hjärna…
Har sovit emmellanåt.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Nej allt är borta, hela trådar också. Det är inte alls roligt, men inget vi kan göra något åt heller tyvärr.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

ojdå,,, inte kul, jag som satt här hela förmiddagen,,,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

blir till o klura lite vad man skrivit och inte,,, hehe. jaja, inget att göra åt, hoppas problemen har löst sig nu.
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Mina med!!!!!
Nej det är tråkigt när det blir såhär. Tyvärr verkar det inte som de har så stora förhoppningar att det ska gå att återskapa de förlorade trådarna. Det blir till att försöka komma ihåg vad vi skrivit och skriva det om igen.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Nej vad jobbigt att allt ni skrivit är borta :/
När kunde ni börja skriva inlägg som inte försvann då?

Mina inlägg oxå borta! Och fasligt vad trögt allting går….blää…
Oj…… Kom in först nu…..Så det är alltså så, att alt är väck?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Vad många inlägg det blev, Karin och Gunilla.

Ja det funkar ju inte som det ska! slöa i fokus och vi får hicka för vi trycker och trycker och inget händer, och så plötsligt…dubbelt trubbelt.
Hick
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Mitt är också försvunnet trodde att jag hade drömt att ja la in en bild men nu förstår jag :)
Mitt dagboksinlägg är också borta. Är som att hela min morgon inte har existerat :S
Det här blev för mycket för min lilla hjärna.
Sov sött på er!