Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettbilder-filmklipp
Läst 1393 ggr
vanessa
0

Misslyckade bilder

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan, nog har vi alla bilder som vi trodde skulle bli bra… men inte blev det. Ger en av mina bilder, vill se fler. Börjar med denna bild. Ursäkta, vad ville jag plåta, mina fingrar eller min vännina på badstranden? /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

karins
0

Har inga direkt misslyckade bilder, brukar radera bort dom. Hittade  ett. vet inte varför jag tagit kort på en papperskasse. Förmodligen ligger det en katt i den…

rulda
0

Tycker om den här fast den blev så misslyckad. Den visar hur Trötter är
"men matte jag vill ju gosa och det kan man inte göra på långt avstånd"

vanessa
0

Känner igen det Rulda :-). Speciellt när man tycker att man har lagt sig på rätt nivå och allt är så rätt. Då kommer modellen och lägger nosen på linsen. Eller så tröttnar de på kameran, som min
gjorde :-).  /Vanessa

Alexej
0

Katten gick…Ledsen

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

rulda
0

#4 hahahha klockrent jag har också en sån *ska leta*

Toker ville inte vara med o fotas längre…

JosephineF
0

Hahahaha!!! Vilka roliga bilder!! =)

maggan47
0

men fota någon gång då, nu  går jag, säger TimjanGlad Maggan47

anebit
0

Kul tråd med jätteroliga bilder…………………

Skulle fota mina barnbarn när dom åkte karusell i dag men fick bara med "Hulken"

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

vanessa
0

Men du fick ju i varje fall med Hulken :-). Vad tycker du om denna vid uppskjutet där två överlyckliga ungar satt. Sekunden innan…/Vanessa

Pelusa
0

Hihi jättefina bilder. Ja är oxå en mästerfotograf med helt unika bilder i kameran ibland.

Här kommer Zantino!

Naquita
0
JosephineF
0

Hahaha, vilka roliga! =) Meeer!

Lovebuffen
0

Hehehehahaha…….UNDERBARA foton!!!! Glad

Här kommer ett på min goa Buffygumma, hon säger med sitt kroppsspråk: "Vill inte vara med på foto!!!!!!!"  Cool

Naquita
0
JosephineF
0

#14 Tycker snarare det ser ut som om du har drullat på ändan och hon (visst är det din hona?) inte kan sluta garva ;)

Naquita
0

naej, de här är min väldigt maskulina*host* avelshane Noah

JosephineF
0

Jaha! Tyckte det såg ut som Wilma! =)

Erika91
0

Haha kul tråd :D
Fick många goda skratt :)
Farmor bör komma in i denna tråd. Hon har massor bilder att erbjuda ;)

#4 Haha! Det är så typiskt :D

#17 Trodde också det var Wilma först..

Hawknestgrove
0

Hm…. ska kolla om min sämsta bld liger i mitt album….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

JosephineF
0

Tror inte Sigrid är helt nöjd med den här bilden =)

vanessa
0

Va! Är Sigrid fåfäng :-). Lägger in en väldigt misslyckad bild som min älskade man tog när Christer Fuglesang var på Centralstationen. Vi stod hur stolta som helst där, då min mans dotter faktist fått prata med honom i rymden, blivit interjuvad, och nu stod här. Men min man och kamera går verkligen inte ihop. Ps, berätta inte det till honom. /Vanessa

JosephineF
0

Oh ja, hon är väldigt fåfäng - flicka ut i tasspetsarna!

Titti
0

Trodde först att jag hade tagit bort de misslyckade bilderna, men jag hade inte gjort det. Flört

En busig katt som sprang så snön bara yrde här i vintras. (Blev visst bara svansen på bild)

vanessa
0

Fniss, den klassiska svansbilden :-). Underbart. /Vanessa

Titti
0

Vart försvann busfröet?

Titti
0

"Här är jag!!!"

Alexej
0

#23 jättekul bild

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

anebit
0

Katten som inte ville vara med på bild………"SLUTA NU MATTE"

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=10517629-170d-4a82-988e-511b9a970c92&Filename=Kopia av Rasmus + KKS möss 006.jpg)

Pelusa
0

#28 Hahaha anebit, så kul! Jag har oxå en drös med liknande bilder.

/Pelusa

vargmamman
0

hihihi sorry men lite kul va det..hur kommerdet säg att iblad är an ska ta kort på sina djur så bara försviner de vips precis är ma tryckt av*S*..jag kanske borde spara alla sånabilder*S*

_Cilla_
0

Jo då, har en lite lustig.. min dotter hade gått och lagt sig i vår säng och somnat, när jag gick in såg jag att Sara gått och lagt sig så fint hos henne så jag sprang och hämtade kameran. När jag kom tillbaka hade detta hänt Förvånad

vanessa
0

Men Cilla, den var ju fin!

Det verkar som om det är jag som är proffs på att ta misslyckade bilder. Era misslyckade bilder är ju fina.

Fast jag tar kort varje dag på allt som sker runt mig, så det är väl den enda ursäkten jag har… /Vanessa

Titti
0

En liten märklig gäst.

Titti
0

Kanske inte så smart ta kort på någon som sover i ett fönster när solen gassar på.

Upptäkte föresten en ny funktion på kameran idag - Supernärbild.

Titti
0

Och inte tyckte den om att bli väckt heller, den blev riktigt sur på mig.

Kolla in vänstra antennen.

Titti
0

För att sedan somna igen.

Kan berätta att numera är den ute i det fria. Ja, jag fick också bilder som jag är nöjd med, men dom tänker jag inte visa här.  Flört

Titti
0

Och för er som undrar varför jag bytte kamera (Hade en Sony Cyber-shot DSC-P31 förrut). Inte kul när endel bilder blev så här.

David
0

Skulle fota till jobbets webbkatalog, och helt plötsligt var det en Wilma där också… 

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

rulda
0

Jag tog en bild i det perfekta tillfället men…. jaja man ser vad et föreställer i alla fall…

anebit
0

Hihihi! Vilken rolig bild,  men  Hmmm va har du för katter, ser ut som våldtäckt på gång….

Kul att kunna fånga ögonblicket, för det mesta hinner man inte.

Hawknestgrove
0

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=30912c78-12d4-4fac-b2df-78c59842cdd0&Filename=Totalt misslyckat.jpg)n tjusig bild på Arne…

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Alexej
0

Titti, vilken vacker fjärril?

rulda
0

#40 hahaha våldtäckt :P nej trötter stod upp och klöste på räcket då ska toker passa på att visa vem det är som bestämmer :P

Lena
0

#39 Det var en fartfylld bild! Hel kul!

#38 det blev nog något fel där för det syns bara ett rött kryss.

#34 Men den var inte misslyckad - ser ju riktigt fint ut. Vad är det för grann nattfjäril?

#31 Ja ibland är olyckan framme. sara ser ut som hon säger "det ver inte jag"

#28 Helkul! :)

#23 Ja det där är ett välbekant fenomen.

Resterande bilder är också kanonkul att titta på. Det var en uppiggande tråd du startat Vanessa - särskilt bra att titta på en måndagmorgon.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Lena
0

Lägger in en lite halvtokig bild på Linus när han ligger i sin hängmatta:

Linus i hängmattan

//Lena

"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

rulda
0

#45 vilken härlig bild :) ser ut som om han har sjunkit ner ordentligt :D

Titti
0

tja, inte vet jag vad det är för fjäril i #34 #35 och #36. Har aldrig sett någon sådan förr (och inte hittar jag fjärilsboken heller) *suckar.

Fick bättre resultat efter att jag gjorde så här…

karins
0

#45 Jag älskar den bilden!

Alexej
0

Lena, det är en kattsemesterbild! Glad

Lena
0

#46,48 & 49: Linus är en cool katt som ni märker. Fast sådan var han inte när vi adopterade honom. Han kom som blyg och vettskrämd till oss en gång i tiden. Vet inte vad han varit med om stackarn?  

//Lena

JosephineF
0

Grynet gillar visst inte Sigrids tåbira ;)