Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketterkatthem-katthjälpsföreningarjour-akut-stödhem
Läst 687 ggr
MorganP
0

Padda-Vit AKUT! (löst)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Har ett ärende på Lisbeth/Aarons sida som är väldigt akut. Gäller en 10-årig sköldpadd-vit hona som senast onsdag måste komma till stödhem, allra helst permanent hem där hon får möjlighet till inne-/ utemöjlighet.

Jag har på olika sätt försökt lösa det men tyvärr, ingen öppning någonstans Sad Får nu sista dagarna försöka lösa, kan ni kanske hjälpa mig genom någon ni känner som…

Läs vidare om Millie via

http://www.kks.nu/katter/lnmp/millie62607.html

Som sagt, senast onsdag, kan vi göra en gemensam insats? Millie finns utanför Kristianstad.

Ställ frågor i tråden eller PM:a, ring mig på 0455-236 70!

Tass på förhand!

Mvh
Morgan

MorganP
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Söt bild på Millie

vanessa
0

Söt kisse, men förstår inte varför de inte kan ta med sig kisse till utlandet. Och varför hon bor i förråd, men ibland får komma in. Nåja, med denna kommentar så puttar jag upp och hoppas att någon kan.  /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

MorganP
0

Vanessa, du vet ju att många ärenden är som de är, vi får göra så Millie får komma vidare.

Lena
0

Stackars kissen! Underbart vacker och värd allt gott. Puttar upp och hoppas det finns plats för en äldre skönhet någonstanns.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

[helenal]
0

ngt nytt??

Titti
0

Attan, nu bor jag på fel ställe igen. Vilken skönhet. Räcka ut tungan 

Det enda jag kan göra är att hålla tummarna hårt att hon hittar "hem".

vanessa
0

Jag vet att ärenden är konstiga Morgan. Mest tankar som jag känner, och så säger jag dem högt med tangentbordet. Önskar bara att folk använder hjärnan mer, när det handlar om liv. Hoppas innerligen att det ordnar sig med snuttan. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Sidentass
0

puttar upp för denna vackra kisse!!

Sidentass
0

puttar upp för denna vackra kisse!!

MorganP
0

Aktiva åker imorgon ner och hämtar Millie samt ytterligare en katt i ett annat kristianstadsärende. Millie kommer till stödhem i Jämjö utanför Karlskrona. Hoppas det kommer att fungera.

MorganP
0

Aktiva åker imorgon ner och hämtar Millie samt ytterligare en katt i ett annat kristianstadsärende. Millie kommer till stödhem i Jämjö utanför Karlskrona. Hoppas det kommer att fungera.

felidae
0

Vacker kise som man hoppas det går bra för.

felidae
0

Vacker kise som man hoppas det går bra för.

anebit
0

Ååååh en sån vacker kisse. Så underbart att det löst sig oxå…

Millie

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Lena
0

#11 Blir jätteglad att höra det löst sig! :)

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"