Blocketindelningarna
(Uppdatering angående tråden En fråga)
Dags för en uppdatering av Blocketindelningarna! Så här ser listan ut för närvarande; är det någon som vill hoppa av/hänga på; hojta! =)
Bekräfta gärna att ni är kvar, ni som är på listan så vi vet!
**Västernorrland - -Jossan-
Kalmar - katter_e_mitt_liv
Gotland - katter_e_mitt_liv
Örebro - Milka
Värmland - Milka
Södermanland - anebit
Västmanland - anebit
Göteborg - GunillaH
Halland - GunillaH
Skaraborg - Landfreak59
Blekinge - Naquita
Östergötland - Naquita
Gävleborg - Nicka
Norrbotten - Nicka
Skåne - CarolineO
Dalarna - Maria83
**Stockholm - Sonja36
Uppsala - Sonja36
Jämtland - Sonja36
Västerbotten - Sonja36
Jönköping - Sonja36
Kronoberg - vakant
Puttar upp! / Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Ingen som vill räcka upp en hand? =) Jag är kvar på Västernorrland iaf och eftersom vi inte får tag i Sonja som inte varit här sedan i juni månad så har vi en ersättare i supermoccine på Stockholm samt Uppsala.. De andra länen vete sjutton.. Det är alltså Jämtland, Västerbotten och Jönköping som Sonja har utöver.
Västernorrland - -Jossan-
Örebro - Milka
Värmland - Milka
Södermanland - anebit
Västmanland - anebit
Göteborg - GunillaH
Halland - GunillaH
Skaraborg - Landfreak59
Blekinge - Naquita
Östergötland - Naquita
Gävleborg - Nicka
Norrbotten - Nicka
Skåne - CarolineO
Dalarna - Maria83
Stockholm - Sonja36 (supermoccine)Uppsala - Sonja36 (supermoccine)
Jämtland - Sonja36
Västerbotten - Sonja36
Jönköping - Sonja36
Kronoberg - vakant
Putt igen! Ingen i listan som vill hojta till?? Är alla på semester?? =)
Saknar Älvsborg i listan…
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...
#4 Nämen?? Hur har jag kunnat missa det?? Och ingen har märkt något *fniss*
Örebro - Milka
Värmland - Milka
Södermanland - anebit
Västmanland - anebit
Göteborg - GunillaH
Halland - GunillaH
Skaraborg - Landfreak59
Blekinge - Naquita
Östergötland - Naquita
Gävleborg - Nicka
Norrbotten - Nicka
Skåne - CarolineO
Dalarna - Maria83
**Stockholm - Sonja36
Uppsala - Sonja36
Jämtland - Sonja36
Västerbotten - Sonja36
Jönköping - Sonja36
Kronoberg - _vakant
_Älvsborg - vakant
Vad är det här för lista??
#7 Kolla länken En fråga högst upp! =)
Jag måste erkänna, jag är sällan ute på blocket. Orkar inte skriva på alla dessa annonser. Tycker så synt om katterna. Ifall någon annan vill ta över Västra Götaland. Jag tycker också det är fruktansvärt när katter/ kattungar blir utannonserad, men ofta tycker jag hela historie är så tragiskt, att jag önskar att de hittar nya hem till katterna oavsett priset. Och jag har känslan att om jag skriver något till ägaren blir katten bara utslängt…Så tyvärr.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Fast jag är aktiv och har skrivit mycket till olika annonseringssajter om det med kattens ålder och mindst 100 kr.
Och det kommer jag fortsätter med och försöker påverka kanske till minsta priset 500 kronor….
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Jag är kvar på Gotland och Kalmar, men sen från och med 20 augusti blir det max en gång i veckan..
Putt
Men, Västra Götaland….Är det angränsande län du menar? Jag är kvar på mina två i alla fall. Men det blir högst en gång i veckan, kan inte hjälpas.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Vad menar du nu Gunilla??
Jo, om man kollar på annonser på blocket, så söker man ju exempelvis på GBG. sen kan man söka på angränsande län och på hela riket.Du ar alltså tre alternativ
Men västergötland är ju inte med i indelningarna.. Det är ju Blockets indelning av landet som gäller..
Nej, jag har Skaraborg, men jag klarar inte av det som jag skrev under #9. Jag skrev fel där.
Örebro - Milka
Värmland - Milka
Södermanland - anebit
Västmanland - anebit
Göteborg - GunillaH
Halland - GunillaH
Blekinge - Naquita
Östergötland - Naquita
Gävleborg - Nicka
Norrbotten - Nicka
Skåne - CarolineO
Dalarna - Maria83
**Stockholm - Sonja36
Uppsala - Sonja36
Jämtland - Sonja36
Västerbotten - Sonja36
Jönköping - Sonja36
Kronoberg - _vakant
_Älvsborg - vakant
Skaraborg - vakant
Puttar upp

Just det, blocket.. jag kan inte kolla in Kalmar och Gotland denna vecka. Har inte tid här, ska på bröllop i helgen så det får bli nästa helg
då jag har tillgång till vår data.
Tyvärr, men det kommer inte alls bli så ofta :/
Nej, nu när jag var inne, så hade inte jag kollat på 14 dagar. Huvudsaken är att man kollar upp! Blockets annonser ligger ju kvar i två månader och ärligt talat, hur många bryr sig om, att ta bort en annons? Du får ju itne tillbaka pengarna….

När jag är inne så kollar jag stockholm…

Jag kollar ca var 14:e dag…………………. ibland oftare….. säger som Gunilla, huvudsaken att man kollar då och då……
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Hej på Er
Idag har Jag mailat ca: 30 stycken…Så många söta Jag sett Puh Puh..Nästan att det skulle vara förbjudet, att lägga ut kattungen på foto, samt med det urusla priset 100:- För Jag är säker på att folk lockas mer av katterna då. Så kanske De tycker,,Vi köper en,,det är ju inget pris ändå !! Sen när katten växer, så kanske den inte är lika GO som ibörjan…( bara nåt som slog Mig.)
Kan det inte vara så ? Eller har Jag fel ?
jag e kvar! men har haft paus i en vecka nu p.g.a sjuka familjen..den tare all min lediga tid…men kvar e jag:)