Vad händer i natt?
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Det var ju riktigt roligt! :)
När man ser en sådan filmsnutt kan man inte tro att katter sover ca 16 timmar av ett dygn.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Hi hi hi
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
alltså hur har man kommit fram te attd e sover 16 timmar? de låter lite väl mkt..powernapps kanske dygnet runt hihi
Hahahaha! Allvarligt talat så måste den svart-vita ha haft ngt fel där bak i baken.. ;) Den höll ju på att tvätta ihjäl sig ;)

dom verkar ha mycket spring i benen dom små liven

Hahahaha! Det är så det ser ut när vi sover och vi tror att katterna ligger hoss oss i allsköns ro. Men jag vet att My och Mozart hoppade omkring på mig halva natten, men dom är så små och lätta. Men framåt morgonen kommer Ludde och knådar och han är stoor och tuung, och under täcket ska han och krafsar i lakan och täcken. Jag tror han gör det för att tala om att maten är slut. För sedan går han till matskålen när jag går upp
Känner verkligen igen det där.
Kul klipp

hehe, klart häftigt. Men jag måste säga att ägaren inte sov så lungt den heller. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Det är ju så att katter inte sover djupt, utan korta stunder. Och inte ens då är de borta från omvärlden som vi ägare kan vara. För minsta lilla ljud ger en reaktion, om det så är att öronen rör sig för att kolla om det är ok-ljud eller farligt. Så de timmarna är mer vila, än djup sömn. Fast de kan sova rätt djupt också, vilket man ibland kan notera när kisse snarkar. Vilket den aldrig kommer att erkänna :-). /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Eller om de plötsligt vaknar på samma sätt som om de just haft en mardröm typ jagad av stora feta råttor. Snoddas gör det ibland, börjar jama hysteriskt och vill sedan ha tröst av mig, haha.