FRÅGA
HEJSAN . JAG SKA snart skicka pengar till naquita. iett kuvär,men jag har en helt annan fråga ,vad kan det bero på att man har mer vatten i kroppen än fett, jag vägde mig på en special våg.jag har 49% vatten i kroppen och 30% fett för övrigt väger jag 56 kilo och är 160 cm lång,någon läkar kunnig som vet….
Ingen aning, tror det är tvärtom hos mig….
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Jaha, jag trodde kroppen bestod av ca 70% vatten överlag.
Siberlina, kolla om det finns någon sida här inne på fokus som ahndlar om vikt och häla. HAr för mig att det finns en sida som heter Kolhydrater i fokus…..Hm… pengar i kuvert? Då får du maskera dem väl! Är det inte bättre, att föra över på kontot?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

jag försdökte föra över pengar till hennes konto men det funkade inte

Kroppen innerhåller mer vatten,kommer ej ihåg hur många %,men det är mer än fett i alla fall.
Hm… konstigt, jag kunde….Skulle nog ta den där vågen i övervägande om den är korrekt, faktiskt…..

#4 Kunde inte heller föra över pengar på kontot så jag var tvungen att skicka i ett kuvert. De kom fram, tack och lov!
Så märkligt, det gick hur bra som helst för mig!
Bara ni maskerar försändelsen väl brukar det komma fram. Lägg metallfolie runt pengarna och sedan kartong runt om.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
jag vågar inte skicka pengar på det sättet tyvärr.
Till alla som hade problem med internetsöverföring till Emma. Skriv in hela clearingsnummer och kontonummer utan mellanslag eller streck, då funkar det. 
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Brukar ha problem att få det att fungera.
Men det gick bra till Emma.
Kram Jenna