Se så sött!
Kolla vd gulligt man kan få det om man kör firefox!! när man letar efter en sida, så bollar kissen i högra övre hörnet med bollen! Och så är det små guldfiskar som söker sidan längst ner!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

men ohhhhh så sött!!!!
vill också ha! hmm fast kan man få det till explorer?
oj så fint det var då :) Undrar oxå om man kan få det till explorer?

Men #2 och #3 varför vill ni ha det till explorer? Firefox är bättre på alla sätt. Kör på det istället och gläd er åt dess fantastiskt bra tabs-system som explorer nu börjat försöka härma, men inte lyckats så bra med. Och allt annat göttigt som eldräven har att bjuda.

Min yngste son har Firefox….Men jag får inte ha några söta katter i hans dator……buäää..Måste snart skaffa egen. Men har inga pengar ju!

Gick över till Firefox för drygt ett år sedan, inget jag ångrar för drar mycket mindre kraft i datorn och har man lärt sig är det smidigare (anser jag i a f), dessutom alla tillbehören.
Behöver jag säga att jag har katten längst upp till höger sedan länge 

Säkrare dessutom ^^
Kan inte mycket om datorer. Men om man googla på firefox, finns det olika att ladda ner. Vilken tar man då?
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Jag har läst att man inte kan se IFrame i Firefox?

"Browser Compatibility Note:
Inline Frames were introduced into the official specifications in HTML 4.01. Before they were offically supported, they had started as an » Internet Explorer-only tag, and have been supported since IE3.0 and above.
Modern browsers such as Firefox, Safari and Opera also support them. Your only real trouble will come from ancient browsers like Netscape 4, which skips over them as though they weren’t there."
#11 Tack för infot! =)

#12 Snabbgoogling :) Har ingen koll på IFrames alls..
Har inte orkat engagera mig i Firefox efter att jag läste att det inte stödde iFrame, men kanske att jag tänker om nu?

Vill du länka något exempel på IFrames? Bara för att jag är nyfiken och nyfiken på att dubbelkolla att det funkar (är i linux nu så jag kan inte jämföra med ie, men iaf kolla).
Plus en massa, jag har frågat och fått fixat där med Firefox. I en av de ovanstående länkarna, så kör man IE i Firefox,vi lket jag gör numera, Så Sök i datorn i Fokus på ordet Firefox, så får ni massor av tips!!!!