Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 926 ggr
Alwyn
0

Kattlåda behöva akut!

Någon i stockholms området nära Akalla som kan låna ut eller skänka en kattlåda? Trixie kommer idag och hon lär behöva fler än bara en. / läs gärna tråden "Vill inte avliva :o( HJÄLP"

Vore mkt tacksam.

JosephineF
0

putt

vanessa
0

Tyvärr ingen bil. Men du kan ta en back från Ikea eller liknande så länge. Det finns lösningar nära till hands, ofta i skåp och rum där man gärna gömmer saker. Hoppas det ordna sig. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Lena
0

Hoppas också att det ordnar sig. Mellerud är ju tyvärr lite långt bort för att vara till nytta.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

martdat
0

Jag har som nödlösning när jag behövt en använt mig av ett gammalt ölflak i papp som jag lagt plastpåse i botten på,,, de kan man hämta gratis i butiker,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Alwyn
0

Jag har ju Ikea lådor å diverse nödlösningar, men eftersom problemet här är en katt som ofta går utanför lådan och poängen e att få henne att gå rätt så vill jag ha stora bra lådor för att inte förvirra henne.

vanessa
0

Och då har Ikea lösningen. De har stora lådor som är höga så de kan inte ställa sig på kanten. Sådant har vi på katthemmet bland annat. hittade inte just dem, men liknande kan du nog hitta här; http://www.ikea.com/se/sv/catalog/categories/rooms/hallway/10797/

Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

marieborg
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi har en som vi hade tänkt göra oss av med.

Vet inte riktigt hur du ska få den bara. Vi bor i Årsta. Ev ska vi till kungsängen imorgon och då kan vi åka förbi. Är du hemma imorgon och intresserad?

marieborg
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Framifrån. Tror jag har luckan till lådan någonstans

Sidentass
0

Om jag bara bott i dina trakter hade jag med gläjde tassat över med en av våra lådor..o träffat skönheten på köpet..hoppas att det ordnar sig för dej med hjälp från närmare håll..

Alwyn
0

Marieborg jag vill gärna ha den  :o) Tjohej!! Jag e hemma imorrn om ni ska förbi. Pm:ar mitt nummer  :oP