Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 1005 ggr
vargmamman
0

gratis varuprov

får  man länka till såna sidor?

hittade en sida nämligen:)

Erika91
0

Ja det måste man väl få?
Jag har sett länkar till det alldelles nyss :)

vargmamman
0
vargmamman
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

tänkte bara om nån va intresserad och kika:)

Alexej
0

Vargmamman, gör mellanslag efter en länk då blir det en länk…GladGjorde det hos dig nu!

Varuprover är alltid bra!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Erika91
0

Tack för tipset vargmamman!
Gillade dina små missar det?^^

Episode
0

Nu ska vi se om gus eller gulli gillar det :)

tack

Sidentass
0

O nu har jag också varit där o beställt:-O

vargmamman
0

#4 tack för tipset

#5 jag har nyss beställt det

evangeline
0

Också beställt nu….försökte hitta lite mer detaljerad info om vad det innehåller, men misslyckades…har någon annan hittat så hojta.

JosephineF
0

Har också beställt nu =) Dom ska skicka med till vovven också, bra godis om inte annat..

vargmamman
0

# 10…ja skabli skoj och seom missarna gillar det:)

vargmamman
0

här är ett forum,kanske står nått om innehållet där:)

http://www.cenaturio.forum24.se/

Alexej
0

Mellanslag!Glad

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

vargmamman
0

haha jag försöker..men funkar ju inte:(

Alexej
0

Efter att du har kopierat in det gör du bara en mellanslag, då borde det funka. Jag har också lärt mig det här på forum.

vargmamman
0

testar:)

http://cenaturio.e-butiken.se/

ja tack det gick:)

Sidentass
0

Blev så glatt överraskad när jag skulle hämta posten idag, utanför dörren låg ett rejält paket med torrisar!! Smakproven brukar inte vara så stora..men här damp det ner en rejäl påse:-)

Missarna blev så glada, och det passade mej perfekt idag när torrisarna ändå var slut!:-)

Erika91
0

#17 Var de gaska stora provpåsarna?
Hur mycket var det i de?

Sidentass
0

#17 Sitter här o lusläser på påsen men hittar inte vikten på den..men om jag författar mej på ett ungefär så var innehållet nästan som en halv mjaupåse…

rulda
0

jag fick hem smakprov från RC idag var tre småpåsar :) ska in och beställa det här också!

Episode
0

Fick också mitt idag. Ganska stort paket.. Ska se om dom gillar det ikväll :)

JosephineF
0

Jag fick ett litet paket jag.. Fast det var till både hund och katt.. Och ingen information eller någon innehållsförteckning.. Bara genomskinliga små plastpåsar.. Hm..

Snabster
0

#22 Ja det var ingen innehållsförtäckning för mig heller. Men jag gav redan nu kissen detta och han kastade sig över det och mumsade upp hela påsen :)

JosephineF
0

#23 Godkänt från det hållet då ;) Är lite lur på vad dom skickat för sorter.. Kött eller kyckling?

Snabster
0

#24 Har för mig jag läste att det innehåller kött på antingen rabattkupongen eller på deras hemsida. Men kan ju vara olika

Alwyn
0

Verkade inte va så bra innehåll dock.

Sidentass
0

Att jag fick en så pass stor påse beror kanske på att jag i mejlet nämnde att jag hade åtta katter;-) Dom äter gärna fodret, men är inte lika tokiga i det som i perfect fit, men då lär det räcka ett tag..det andra får dom som godis, annars tar det slut på fem röda..Flört

vargmamman
0

skumt att det inte fanns något innehållsförteckning..min ena misse slafsade i sig några bitar medanden andra valite skeptisk i början,men till slut åt hon lite..

Episode
0

#27 haha, jo det måste det ha varit. Men det blev iaf en lagom portion åt mina 2 kissar, och dom verkade gilla det. Får se om jag beställer ett större lass någongång, det var ju inte så dyrt direkt.