Nämen!!!b Tror jag ramlar av pinn…helt omöjligt att kunna sköta o ta hand om så många..
… vet inte vad jag ska skriva sitter helt mållös…
Jag tycker att det är ansträngande med två?!

Oops, det kan man verkligen kalla kattsamlare!!! Jag som har dåligt samvete för att jag inte riktigt hinner med mina katter så mkt som jag skulle önska. De får aktivera sig själva, men de är de å andra sidan duktiga på…
Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

jga kunde inte se hela filmen men 130 katter i en tvåa, i bara ett rum!?
Det går ju inte som Sidentass skrev; ta hand och sköta alla de 130 katterna! De har ju liten plats! De måste väl ändå lida?
Hade tillgång till att vara ute?
#4 de hade tillgång till ett fönster med galler….

va!? Fönster med galler, det var ju mycket..! :/

Det var inte illa.. O_o
Kokobello…….Arma djur, hon matar ju dem som om de vore en flock höns!!!!!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Gaaaaaaaaah
Jämför detta med den andra tråden, verkar vara nåt mysko……..Samma klänning på tanten, men peruk i den andra filmen! Arma djur!!!!!

#10 Hur menar du?

Åh…. nån som har koll på bägge trådarna, närminnet är bra men kort!
#13 Det här är samma kvinna som var uppe i den andra tråden med ett webb-tv-inslag. Däremot har det varit en artikel i Metro för ett tag sedan om en annan kvinna i Kiev som hade drygt 90 katter på 40 kvadrat. Det verkar med andra ord vara ett vanligt fenomen med kattsamlare även i Ryssland. Men i Media verkar de mest se det som ett pitoreskt inslag när det händer där borta.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

oooops 130 katter!!! Verkligen en stor Kattastrof…. Stackars, stackars katter….