Smileys
Är det bara jag som tycker det är för lite smileys att välja på när man skriver sina inlägg? Vet inte om det är Lena som kan svara på detta men går det inte att fixa så att urvalet av smileys blir klart större?
Jag håller med.
//Pia

jag håller oxå med!!! hade varit bra med lite symboler oxå, typ hjärtan och så.
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
Medhålles!!! Är en stor älskare av smileys!
#3 Jag kan alltid framföra önskemålen till iFokus ledning. Jag skulle själv behöva en arg hornprydd variant t.ex. Kräkgrön ska den vara och försedd med vampyrtänder.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Även jag har tänkt på detta…välkommet med några fler!:-)

Ja mer smilys! 
Här kommer några ni kan ta!!!!

fler..

Håller oxå med om att det fattas många smileyes!
Vill oxå ha fler!
Bra förslag Morgan!
mer..

Jag vill oxå ha flera …gärna användbara som de här hi hi

Själv är jag inget större fan av smileys, men ska jag använda dem använder jag hellre teckenbaserade än bilder. Tycker de flesta bilder är fula, skrikiga och stör ögonen när man läser. Ungefär på samma sätt som jamba-ringsignaler stör öronen när man sitter på tunnelbanan. Det går ju såklart att göra snygga smileys, jag har dock aldrig sett det. Hmm.. man kanske skulle pyssla ihop ett litet gäng…

Gullig……. ![]()

#13 Försöker du övertyga mig karin? :) Mja, den är ju inte lika illa som de flesta ovan, men jag tycker ändå att den stilen på grafik "skriker" och är allt annat än stilren. Dessutom stör smileys radbrytningen. Dock måste jag tillstå att det inte är en dålig idé med smileys, då bildkommunikation många gånger är mer effektiv än text. Jag skulle gilla smileys i en grafiktradition mer som meomis skrivbordsikoner.

Mera gulligt……. ![]()

Ännumera gulligt…..
…

Vill ni ha mer? här….. 

#16 åhhhh dom är bara sååå söta!!
#14 helkul sida!!! Tackar för tips:-)

Eller blev vi kanske lite arga nu……….
#19 Det där var definitivt en i min smak! :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

#14 kul sida!!!

#18 och 21 Jo, jag älskar meomi ^.^ Har följt dem under några år sedan de hette ot-to.
Jag tycker också att det är för lite smileysar. 
varför blir inte den animerad när man spar om den?

Inte ens denna blir animerad!.-

#24 För att du sparat den som en jpg-fil. Det ska vara en gif-fil.. Alltså den ska heta namn.gif istället för namn.jpg

Vad arg man blir ibland på vad folk skriver i annonser……

Det är så man sliter sitt hår…..
och gråter……
…… eller kanske blir man skrämd av sin egen spegelbild……..
Men här inne är vi alla änglar……
som räddar katter i nöd……. ![]()

Trött…..
Go´natt..
….
Ja, jag hade full tillgång till dem innan jag fick ett stort hårigt pekfinger på Datorn i Fokus om att jag körde Smiley Central…. Så jag tog bort det och min datordoktor blev jätteglad……Men håller med, detborde vara lite fler att välja på härinne!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Är det inte bra att ha smilies i datorn Gunilla, kan det hända något alvarligt med den då, paja i hop…lr??? Nu blev jag orolig….
Nä, enligt experterna så är all "kosmetik"av ondo. Gå in på Datorn i Fokus och fråga. Du kan få en massa spyes och sånt…
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Det hade varit roligt med några små animerade smailies oxå, här inne tex.

#26 och #27
Jag kan inte hålla mig för skratt 
mer igen

Eller varför inte det här……

Lite reklam för kattkomando syd….

Vilken häftig en 

#27 åhhh så undebara…
#35 helhäftig i reklamsyfte för kks!!

Gosa….
Hej…… 
Mysigt……… 

#38 uuuunderbara!!!:-))

# 39 Ja visst är dom!
Klappa….. 

Karin.s, var har du tagit de små animerade smilisarna? :D Gillade dom mest

God natt,,, 

hihi. vad mycket katter det finns! :D håller med om att smilysar kan vara lite jobbiga. men samtidigt kan dom vara så söta! :P
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Änglar till Engla…….

Karin.s har du IM? ngn av de katter du visar brukar finnas med i IM= IncrediMail
Jag har det så därför jag frågar:)
kram/Sessan1
denna t.ex finns med i IM :)
The_Rat
denna vet jag att den finns med i IM =IncrediMail, ett mailprogram
Kram/
Sessan1

#48 Nej det har jag inte! Dom finns ute på nätet på olika ställen jag hittat.

ok, bara undrade :)
denna fins iaf med i IM så därför jag undrade!
Kram/Sessan1

# 50 Finns en med annan färg på katten :)

#31 Gunilla Ja man kan få en massa spyes och virus. lyckades hämta hem några bacilusker med smileysarna. Fick ett pekfinger av Johan här. När Mamma sitter vid datorn på med virusskyddet hojtar barnen i kör!!!