Grannen lämnade kvar....
denna sötnosan som nu bor i min walkinclaset, Jag tog in henne igår, idag ska hon till sitt nya stödhem i Linköping.
Är hon inte vacker?
ev. har grannen lämnat kvar en blåsköldpadda men hon är mkt skyggare. Har sett henne 2 gånger och hon springer iväg varje gång:( hon håller sig vid min nya lägenhet så jag ska försöka vinna hennes fötroende när jag flyttat in;)
hon är en riktig skönhet!
Gosa är mysigt

Otroligt vacker och söt. En ängel ser hon ut att vara. Undrar hur det kommer sig att jag faller så för de katter du räddar.
Du polisanmäler misstänker jag. Jag vet, jag tjatar, men de måste få veta att de förutom saboterar för kissarna även bryter mot lagen. Tror inte att folk fattar det. Hoppsan, spårade ur en massa. Sorry. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
#3 jag har inte en aning vem grannen är(vet vem han är mne inget om personen lr vart han flyttat), knappt ngn som vet mkt om personen. Inte ens vad h*n hette. går det att polisnamäla ändå?
ska ladda upp nya bilder vi hade en gosstund nyss och bilderna blev skitbra!
Gosbilder kommer här
Tittut!
hihi denna bild tycker jag om;)
Är hon inte söt som få?

Du går på vem som bodde på adressan, meddelar det till polis och kommun. Eniro är också en klippa om du själv vill veta mer och söka på enbart adress. Personen ifråga lär även eftersända sin post. Sedan om du eller annan är dektektiv spelar ingen roll. Och anmäl som sagt till kommunen också, för det kan hända att idioten inte lämnat kommunen helt. Då är det bra att de har ögonen på dem. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
hon har fortfarande ungkattskroppen kvar hihi. litet huvud stor kropp..*S*
#10 okej, tack för infon. ska göra vad jag kan:)
#12 Vilken underbar katt! Om det inte varit så att vi ska ta hand om Tristans tre bröder hade vi adopterat henne direkt. Hon är så lik våran Linus katt. Tack för att du räddat henne! Så skönt att veta att det nu har ordnat sig med stödhem. Hoppas det ordnar sig även för blåpaddan! Gråter inombords när jag tänkter på den grymhet som så många katter råkar ut för.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
ja,hon är verkligen vacker:) Plåpaddan är STOR. men ser mest överviktig ut, med hängmage som en kastrerad. en tjockis. men det lär hon väl inte vara länge till ute:( förhoppningsvis e de helt fel att det oxå e hans katt o den har en ägare. men inget halsband o har bölrjat springa i området sedan han flyttade. ritkigt fin, mkt blått o en sträng med creme över hela nosen

vilken tur för kissen att du flyttat! heder till dej!
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Underbar kisse, vilken tur för henne att hon hittat dig!!

Å,vilken vacker katt!

En sån underbart vacker katt! Hur kan man lämna sina katter så! Du är en räddare i nöden Naquita! Hoppas allt går bra nu.

Tackar gudarna för att det finns människor som du!!
Men hur i hela fridens namn kan man ta sitt pick o pack o bara överge sina familjemedlemmar!!! Vet att det inte är första gången det händer..men jag blir så för…ad o förtvivlad varje gång man läser om sådana fruktansvärda episoder….vilka fantastiska bilder på skönheten…är så glad att hon är i dina händer och önskar henne all lycka i framtiden…

Hon är underbart vacker….
Hur i HELVETE är folk funtade som bara tar med sitt och lämnar katten vind för våg
FY F*N för sådant "patrask" Vilken tur att du kan ta hand om missen. Jättevacker är hon. Har oxå haft några helvita katter :)
Tass

ÅÅåå, så söt hon är! Ser ut som en liten älva…
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
tack Sesan, rätt ord för sånt folk. Patrask! Bättre ord finns inte..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
tack Sesan, rätt ord för sånt folk. Patrask! Bättre ord finns inte..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
igår kväll åkte hon till sitt stödhem, det har gått bra änsålänge:)

Hur går det för kissen??
Bra, änsålänge.l hon har installerat sig i nya stödhemmet och om det funkar med henne och nya kattungen de får hem om några veckor där får hon ev. stanna för gott
vilket patrask det finns som sagt, hur kan man bara lämna sin katt så där vid flytt, lämnar dom ungarna sina också, blir så arg, hoppas du uppdaterar oss hur det får i stödhemmet, helt ljuvlig liten tjej, är hon kastrerad, och hur går det med paddan, fått se henne något mer kram till dig, katternas ängel som vakar över dom i detta livet Maggan47

Vilken tur att missen fick ett stödhem! :)
Jag håller tummarna för det permamenta hemmet också!

Håller tummarna för att katterna skall trivas med varandra så att "vita kissen" får stanna för gott!!
Hur går det för missarna?
#30 Håller också tummarna för den vackra vita kissen! #22 Och visst är hon lik Ävla-kissen som ni hjälpte till Katthemmet Kompis. :)
Nej det går inte att bergipa hur någon bara kan lämna sin katt på det där viset.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
jaa det är mina katter det!
och senast för en timme sedan tog jag in en liten kattunge från detta område. runt 5 månader gammal med ögoninfektion på höger öga. annars ser hon frisk ut! behöver AKUT stödhem