Ett år hos oss :D

ohh stort grattis :D har varit ett underbart år förstår jag?
Tiden går så otroligt fort.
Jag hoppas att du och Sverker får många fler underbara år tillsamans!

Grattis. Han är jättefin! Mysig färg!
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Han blir bara sötare och sötare för varje dag som går :D ser så otroligt mysig ut!

#2 Men vad snabb du var och svara :) Jag hann ju inte visa alla :)
Absolut, det har varit det bästa året i mitt liv :D
Tack så mycket för kommentaren :)
Men jag kommer ju bara se honom på helgerna nu och på loven *snyft*

#4 Tack :)
#6 ..och större och större ;)
Ja det är han faktiskt min lilla Sverre :)
Tack än en gång för kommenataren :)
haha klart jag e snabb det handlar ju om min favorit Sverker :)
Du skulle åka iväg och plugga, eller hur var det? Förstår att det kommer att kännas jobbigt att vara ifrån honom men tiden går fort precis som du skrev. Och jag vet en kisse som kommer att vara glad varje fredag (eller lördag?)

#11 Nemen nu är både jag och Sverker malliga!! VI sträcker på våra ryggar här ;)
Japp i Valstad. Men de första veckorna kommer säkert att gå seegt! :/ Men positiva tankar, min framtid är ju framför mig ;)
Fredag till söndag :) Men du glömde, en ännu gladare Erika :)
oj hur kunde jag glömma :P
Jag hoppas att du har tillgång till dator där borta så du kan hålla oss uppdaterade om hur utbildningen går. Jag är så otrligt avundsjuk på att du får plugga djursjukvård. Vill också! Så du får komma in här och undervisa mig :P
Nej nu måste jag sova ska upp tidigt i morgon.
Klappa Sverker ifrån mig
Å söte Sverker!!! Grattis både till dig Erika och till gubben!
Han ser verkligen gosig ut… förstår att du kommer att sakna honom när du är borta i veckorna.
Han ser ut att kunna vara Pärlans pappa 

Yes det finns datorer där uppe till klockan elva ;)
Haha visst ;) I promisse men om du lär dig nått är en annan femma ;)
Det ska jag!
natti, natti

Vilken sötnos du har. Ge en grattispuss från mig. Så du ska plugga djursjukvård! Vad spännande. Blir lite avis. Så lycka till med det, men vi kommer ses en hel del här innan du åker. Glöm inte ge grattispussen från mig till honom. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

#14 Tack :)
Det är han också :) Förrutom när han är på lekhumör och ska busa då är han faktiskt inte så gosig ;)
Ja rejält mycket! Men han har det bäst här :)
Haha det kanske han är ;)
Fråga Pärlan om hon vet nått om husmanskvarn! ;) :)

han är verkligen så fin sverker vilken tur att han fick komma till dig .men hur ska han klara sig när du är borta?

Oj det bara ramlar ju in kommenaterer, jag hinner ju knappt svara! ;)
#16 :) Det ska jag :) Han kommer bli hur mallig som helst! Han är mallig nu men med en klapp av Rulda och en grattispuss av dig går han upp i taket av mallihet, jag lovar ;)

#18 Visst är han :)
Eller man kan se det tvärtom; vilken tur att han kom in i mitt liv :)
Det är ingen fara :) Mamma och pappa och syrrorna sköter om honom! :) Det gör de lite nu också så det blir inga problem :) De älskar Sverker och de tar hand om honom, det kan jag lova till 100% :)
Grattis till ditt första kattägareår! Sverker är jättefin och han han fått ett drömhem hos dig. Vilken lyckokatt!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

#21 Tack :)

Tänk vad tiden går fort, min Milou har oxå varit hos oss i ett år.
Vilken snygg kisse du har…

Goa Sverker
Tänk vad tiden går fort! Förstår att du kommer att längta efter Sverker när du ska börja plugga, och bara är hemma på helgerna. Men veckorna brukar gå fort.
Grattis till Sverkers på årshemsdagen! Fina, fina pojken! Förstår att du kommer att sakna honom gräsligt, men så länge du vet att han har det bra så går det nog att stå ut. Du tar med honom sedan när du flyttar hemifrån vad jag förstått?
Apropå årsdagen, hur gammal tror dom att han är? Han var ju ingen kattunge på djurhemmet..

P g a av allt annat missat denna tråd, pussa Sverker från mig (*host* var är brillorna samt hatten???)
grattis till inflyttningsdagen 1 år tillbaka, visst går tiden fort när mna har roligt, och vilken lycka att just du Sverker fick flytta in
Maggan47

#23 Ja den går ju jättefort!
Grattis till Milou som varit hos dig i ett år :D
#24 Ja det kommer jag verkligen göra! :/
Men man får ju en roolig helg iaf :D
#25 Ja da. Han kommer ha det bra här utan mig också, det är en sak som är säker…så då slipper jag att oroa mig för det :)
Ja du, det hade jag så innerligt velat! Men trots att det är min katt så får jag inte ta med den när jag flyttar hemifrån för mamma och pappa är så fästa vid honom.. men jag får ju se honom när jag är på besök då :) Så får jag väl skaffa mig en katt som jag kan ha dit jag flyttat när jag fått ordning på allt.. men jag skulle så innerligt vilja ha med Sverker, men nej dte vill inte mamam eller pappa för de vill ha honom hos sig! Men men..
Han var ungefär 2,5 år när vi köpte honom så nu är han ungefär 3,5 år :)
#26 Det ska jag :)
Ja jag ska leta upp de bilderna då han både har hatten och solbrillorna på sig!
#27 Tack :)
Tiden går alltid fort när man har roligt och när man har roligt vill man ju att tiden ska gå sakta ;)

Här är en bild Morgan ;)

En till :)
Men du Erika! Det var banne mig HÄRLIGT att höra! Äntligen en familj som SLÅSS om katten istället för att vilja göra sig av med den! =) Stor kram till dig och dina föräldrar! Sverker kan verkligen skatta sig lycklig!! Han har ju hur många som helst som avgudar honom!
Och dessutom - då kan du rädda ytterligare en katt när du flyttar hemifrån! =) Och ändå få "ha kvar" Sverker då! =) Jisses, du skulel se mitt leende nu =)
Mysiga Sverker! Så fin!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Haha jaa alla fem här älskar honom! :)
Det har du ju rätt i, jag har aldrig tänkt så att vi "slåss" om Sverker :)
Haha på semstern fick han två till som blev helt förtjusta i honom ;) Farmor och hennes bror :) Oj vad jag skryter om Sverker
Ja det ska bli härligt och inte tror jag att det bara blir en som jag skrev det blir säkert fler! :) Men inte fler än att de inte klan få sin vård, omsorg och kärlek :)
tycker att du har all rätt att skryta om sverker. Jag har aldrig träffat honom och ändå är jag helt enkelt helt frälst i Sverker.
Varför är det alltid föräldrar som vinner när man "bråkar" om katten.
När jag flyttade var det samma sak, jag ville ha med Lucas men nej då mamma ville inte lämna honom ifrån sig. Hon som inte ens ville ha katt från början :S
Vilken sötis! :)

#34 Nemen så du säger :) Vad snällt! :) Jag och Sverker blir även idag malliga ;)
Jasså har du också varit med om det? Precis likdant "problem" som jag har!
Ja du det är konstigt.. föräldrarna är äldre och därför anser de att de bestämmer är säkert anledningen :/
#35 Visst är han :)

Åhhh han är ju helt underbar din Sverker..!! Men ska du iväg o läsa djursjukvård!! Åhh så häftigt..förstår att det blir kära möten med din Sverker då på helgerna…så får du hålla oss uppdaterade om hur du trivs med skolan..men nu blir jag ju nästan lite avis…*vill också studera det ämnet*!!
Pussa din vackra Sverker från oss alla:-)
#36 mamma sa så här "nej men Lucas är så gammal och kommer inte att må bra av att flytta. Han kommer att bli jättestressad och det går bara inte"
Det stämmer säkert men det skulle låta mer trovärdigt om hon sa så här "NEJ! Du får inte ta mammas lilla kissemiss skrutt vem ska då sova hos mig i sängen och äta frukost med mig på morgonen"

#37 Japp det ska jag :) Och det ska jag också om ni vill :)
#38 Det där känner jag igen mycket väl! Mamma säger också; "Nej det är bara jobbigt för honom att byta miljö, han trivs ju bra här och kan ju stanna här för det är här som han är van" men egentligen är det ju så här "jag kan inte lämnahonom ifrån mig för jag älskar honom så mycket"
haha har vi samma mamma?

Det skulle inet förvåna mig i detta fall ;)