Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketterkatthem-katthjälpsföreningarjour-akut-stödhem
Läst 2899 ggr
rulda
0

katthem i sigtuna?

Nu har det startats ett katthem i sigtuna. Såg att de sökte volontärer och att de hade öppet hus på kattens dag.
Men jag hittar inte lappen och jag vet inte hur man kommer i kontakt med hemmet!

Är det någon som vet någonting? Jag har försökt googla men hittar bara gammla nyheter inget om telefonnummer eller öppetider…

Erika91
0

Vad konstigt.. att de inte har en hemsida alltså..
Det är ju på nätet många människor är och en bra start för att få medlemmar.

Lena
0

#1 Tyvärr är det inte alla katthem som har hemsida. Men som du skriver är det en viktig kontaktlänk att ha. Om katthemmet är helt nytt har de antagligen inte hunnit få till hemsidan ännu. Ibland saknas kompetensen hur man gör en hemsida. De kanske behöver en webbmaster?

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

rulda
0

kan så vara :S lite jobbigt bara då jag vill komma i kontakt med dom. De ligger ju så nära mig och när jag får nytt jobb med bättre tider finns det ingenting som hindrar att jag åker dit och hjälper till. För att eftersom det är nyöppnat så behöver dom nog all hjälp dom kan få.
Jag har redan fått med mig 3personer till som är intreserade av att komma dit och hjälpa.
Men jag söker vidare.

supermoccine
0

Hmm.. kanske går att få tag på dem via UNT eller DN som båda skrivit om dem? De borde ju ha kontaktuppgifter.

Alexej
0

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

rulda
0

det har jag inte ens tänkt på Landfreak haha känner mig lite korkad nu ´ska ringa i morgon :)

supermoccine
0

#5 Ja, såklart!

Erika91
0

#5 Intressant att läsa om katthemmet också!