för katterna
Hej alla kattvänner´ ……jag har ett litet förslag .att vi varje månad skänker typ 50 kr var till ett katt hem , vi bestämmer tillsammans viket katt hem som ska få pengarna,alltså alla betalar till samma katthem, nästa månad blir det ett nytt katthem som får pengarna. 50 kr är inte så mycket, det har nog alla råd med , och om vi är typ 300 st som skänker 50 kr var så blir det 15000.det skulle nog många katthem bli galda för. och då gör vi här på hitte katter något riktigt bra, skälvklart får man skänka mer men jag tycker 50 kr är bra,
va tycker ni , säg er menig , jag vill bara dela med mig av mina tankar om hur man ska hjälpa katterna
mvh från siberlina
Vi gör redan det i något som kallas Månadens Katthem. Omröstning pågår just nu vilket katthem som ska bli nästa månads katthem. Vi började utse månadens katthem i november 2006.
Här kan du läsa mera och rösta fram Månadens katthem
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Och nu blev jag påmind här om att jag genast ska gå in o rösta på månadens..
Ja, Siberlina säger en sak här, som är väldigt viktig. Ok,många av oss skänker en hel del varje månad,men om alla,kanske skänkte bara så lite som en ynka tia, så skulle mycket vara vunnet även med det! Och en tia kan alla undvara. Jag brukar tänka så här, varje fredag när jag handlar… Ska jag köpa mig en påse chips eller inte….. Det blir inte och då kan jag avvara en slant. Likaså att panta flaskor och burkar.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

ja det låter jätte bra, för chips behöver man ej.det är bättre med en liten slant ,för om man typ skänker en 500 hundring en månad då tycker man kanske sen att man intee behöver skänka på ett tag och ….sen kanske det dröjjer längre och längre.eller ,jag kan nog va så ibland så jag måste ändra mitt tänkande.