Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 413 ggr
siberlina
0

för katterna

Hej alla  kattvänner´  ……jag  har  ett litet förslag   .att  vi  varje månad   skänker   typ   50 kr var   till ett katt hem  , vi  bestämmer  tillsammans    viket   katt hem   som ska  få  pengarna,alltså  alla  betalar   till samma katthem, nästa  månad  blir  det  ett  nytt katthem som får  pengarna. 50  kr  är  inte så  mycket, det har  nog  alla  råd  med , och om  vi är   typ 300 st  som   skänker  50 kr var så   blir det  15000.det skulle nog   många katthem bli galda för. och då  gör  vi  här   på hitte  katter   något  riktigt bra, skälvklart  får man skänka   mer   men    jag  tycker 50 kr  är  bra,

va    tycker   ni   ,  säg  er   menig  , jag   vill bara   dela   med  mig  av mina    tankar   om hur  man ska   hjälpa   katterna

mvh    från  siberlina

Lena
0

Vi gör redan det i något som kallas Månadens Katthem. Omröstning pågår just nu vilket katthem som ska bli nästa månads katthem. Vi började utse månadens katthem i november 2006.

Här kan du läsa mera och rösta fram Månadens katthem

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Sidentass
0

Och nu blev jag påmind här om att jag genast ska gå in  o rösta på månadens..

Hawknestgrove
0

Ja, Siberlina säger en sak här, som är väldigt viktig. Ok,många av oss skänker en hel del varje månad,men om alla,kanske skänkte bara så lite som en ynka tia, så skulle mycket vara vunnet även med det! Och en tia kan alla undvara. Jag brukar tänka så här, varje fredag när jag handlar… Ska jag köpa mig en påse chips eller inte….. Det blir inte och då kan jag avvara en slant. Likaså att panta flaskor och burkar.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

siberlina
0

ja  det   låter   jätte  bra, för  chips   behöver man ej.det är  bättre   med en liten  slant ,för om  man typ  skänker  en 500 hundring  en  månad   då  tycker  man  kanske  sen   att  man intee behöver  skänka  på ett tag  och  ….sen  kanske   det  dröjjer  längre och längre.eller ,jag  kan  nog  va  så ibland  så  jag måste   ändra   mitt  tänkande.