Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutsatta-djur
Läst 1483 ggr
[Linsenhejhej]
0

Läs detta;

Lena
0

Ett grymt bevis från den kalla verkligheten som talar sitt tydliga språk varför man aldrig ska skänka eller sälja katter billigt. Alla är inte djurvänner där ute……………… vissa är monster!

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

[Linsenhejhej]
0

Håller med totalt..

Ankie
0

Men fy fan säger jag. Stackars stackars katt! Tänk om folk kunde lära sig att ta mer betalt och inte en 50 lapp eller en tjuga, det är ju skamligt…

modellflickan
0

Ja den här nyheten kommer jag ihåg då när den var aktuell 1999. Jag var så arg och ledsen. Drömde om att jag plågade ihjäl dessa fega så kallade "män". Män kan man ju ändå inte kalla dom. Kryp eller parasiter passar bättre kanske. Varför kunde de inte hetsat hunden på varandra istället?

En bra anledning att aldrig skänka bort katter. Just såna typer kan komma och hämta katten som bortskänkes…

Erika91
0

TVI TVI TVI!!! Skrikandes
Gamal nyhet, sju år gamal men dte ser väl lika dåligt ut idag! Gråter Stackars katt! Den som sålde katten borde väl ha sett att de vart berusade???! Skrikandes VIlle väl bara bl av med katten antar jag Gråter
Denna artikel borde man ge till alla som ska skänka bort katter eller sälja de för en liten summa!

Stackars stackars katt och stackars hund..Gråter

[Linsenhejhej]
0

Ja, det var ju ägaren som gjorde så att hunden blev aggressiv..

Erika91
0

Absolut! Det är ALLLTID människans fel om hunden blir agressiv! Inte hundens! För hundarna uppfostras av oss, vi kan bestämma om de ska bli aggresiva eller inte. Vissa vill att de ska må dåligt tyvärr och gör de agressiva…för att ha de som beskyddare..

[Linsenhejhej]
0

Aa! Den hunden kunde ha blivit en fin familjehund t.ex.. Men istället valde ägaren helt fel, och det var hans fel att hunden var tvungen att avlivas :(

Erika91
0

Tyvärr ja..det är människan som påverkar djuren, om de ska må bra eller dåligt :/

[Linsenhejhej]
0

Men om människan säger att hunden ska göra dåliga saker, som t.ex döda andra (som den lilla katten ble utsatt för Crying or Very sad) tycker hunden det är roligt att döda andra då?

Erika91
0

#11 I detta fall blev han ju slagen på för att hetsa upp sig och sedan gå till attack mot katten så han tyckte absolut INTE att det var kul! De tycker inte heller om att vara agressiva.. men de blir uppfosrade till det och då är de det livet ut :/
Men kul, nej det tycker de inte att det är!! Jag tror inte att de tycker det är kul att döda heller! Jag tror inte de är medvetna om att de dödar, jag tror att de går när den inte rör sig längre för då anses den som besegrad (?)

Thesslund
0

Det positiva är ju att vi har ett offentligt rättssystem, vilket inte gör det alltför svårt att ta reda på vilka de två kräken i artikeln är. Olyckor händer ju lätt Flört

Engla
0

Morr. Jag blir så arg! Det är viktigt att ta betalt för sina katter! Stackars katt!

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Anna77
0

Jag har inga ord. Vad jag skulle vilja göra med dessa män kan ej skrivas här.

Alwyn
0

Usch vad fruktansvärt. Jag har lagt in länken på min hemsida för att folk ska fatta att man måste ta mer betalt för sina katter.

anniii
0

Fy f-n, säg vad jag inte hade kunnat göra med de asen om jag fick tag i dem!!! Önskar att samma skulle hända dem, j-la idioter!!!

Stackars kise, sov sött… Gråter

karins
0

Hemskt djurplågeri ! Känner mig spyfärdig av att läsa! Ville inte läsa men gjorde det ändå till slut. Stackars lilla kise ett sånt grymt öde…Varför….Gråter

modellflickan
0

Ja öga mot öga metoden passar ju bra in här!!!

Tänk om man kunde göra samma sak med dom istället!! Åh det hade jag velat!! J-vla MT!!!!!

ladykatt
0

Jag skulle så gärna om jag nu hade den makt låta hundägare uppleva samma sak på sig själv… t.ex. att någon busat på honom en tiger eller lejon…

Fruktansvärt…

kram/ Ladykatt