Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettövrigt-kattrelaterat
Läst 914 ggr
kajsa08
0

Mitzi "husvagnskatt"

Har fått hem underbart vackra Mitzi som tillhörde husvagnskatterna. En helt otroligt fin katt och som har min egen katt Whiskey till sällskap. Whiskey har varit lite skeptisk, men det funkar bra nu, han vill nog bara visa vem som bestämmer, och hon är helt tokig i honnom! Eventuellt är hon dräktig, hon är lite rund om magen, så vi får se. Ville bara berätta att hon har det bra!

Lena
0

Vad härligt att Mitzi fått ett bra hem! Fint gjort av dig att ta hand om henne. Du får berätta för oss hur det går framöver. Lycka till och krama båda kissarna.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

maggan47
0

Jättehärligt, blir så glad för varje kisse som hittar sitt egna hem  Maggan47Kyss

marieborg
0

Å vad underbart att hon fått komma hem till dig Glad

Håll oss uppdaterade hur det går, tack!

Massor av kramar till dig, Mitzi,  Whiskey och Akutgruppen!!

Engla
0

Vad härligt! Ta gärna gärna lite kort på din solstråle sen….Skrattande

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

kajsa08
0

Är "bara" jourhem än så länge, det känns fantastikst bra att få hjälpa henne!

Engla
0

Okey, men om du vill så får du gärna ta kort på henne. Glad

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

vanessa
0

Ja, alla de där husvagnskatterna var helt underbara. De vi tig emot har fått hem, och det är så skönt. För dem och för oss. Så fort kattungarna kom in på katthemmet efter tiden i jourhem så sa det swish, för de var bedårande. Så nu får vi vänta och se om det är några sötnosar i hennes mage. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

kajsa08
0

Ja, klart jag ska ta ett foto, ska försöka låna dotterns digitalkamera. Mitzi bedårande! Det är en ära att få ha henne här! 

/Karin

Lena
0

#8 Ser fram emot ett foto av denna snygga kattdam!

//Lena

"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

HannaAkutgruppen
0

Så kul att allt gått så bra. Är så kär i denna katt!

Jenna-Gun
0

Husvagnskatterna????????

Har jag missat det. Under vilken tråd står det om dem.

Jenna

marieborg
0

Hej Jemma_Gun

Det står om husvagnskatterna i tråden "5 katter från bilskrot/indstriområde behöver hjälp" 

kajsa08
0

Jenna, det står under 5 katter från bilskrot/industriområde som Hanna lagt in. Hon finns förresten att beskåda på Akutgruppen.com under Vi behöver hem/vuxna katter.

Lena
0

Här är länken till tråden om de hjälpsökande katterna på bilskroten:

http://www.hittekatter.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=39cb4f1f-36dd-47ed-b6d4-cf95dca4ba76

//Lena

Jenna-Gun
0

Tack Lena