Annons:
Etikettutsatta-djur
Läst 2170 ggr
Lena
7/14/13, 10:52 AM

F.d. Förvildade hunden Pelle har blivit Rasmus

Artikel om den förvildade hunden Pelle som nu går i koppel och lever livets glada dagar hos sin nya matte Mison.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Annons:
kattassen
7/14/13, 1:23 PM
#1

Det var trevlig läsning 🐶

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

 

MewTwo
7/14/13, 2:19 PM
#2

Mison hjälper katter, hundar, kaniner… Det mesta! Det tragiska är att någon häromnatten tagit sig in på hennes bakgård och stulit massor av verktyg mm där hon hållit på att bygga hägn till kaniner som ska fångas in! Finns det någon i Arbogatrakten som kan hjälpa Mison tro?!

Lena
7/14/13, 7:14 PM
#3

#2 Oj det var tråkigt att höra! Folk är bra fräcka!

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

majvi
7/14/13, 7:58 PM
#4

Jag började undra vad som hade blivit av den f.d. hunden.Hade han ändrat skepnad månne och blivit ett annat djur

“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream. 

Lena
7/14/13, 9:17 PM
#5

#4 Ha, ha det blev visst lite syftesfel i rubriken. Man kan tro det blivit katt av han.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

johnnys girl
7/14/13, 9:32 PM
#6

Underbar läsning. Man behöver lite solskenshistorier mellan varven. Men fnissar lite åt rubriken den fd. Hunden. Vad är han nu? En katt ? :-)

Ständig uppassare till griniga Luffar´n, Snygga Smilla, Busiga Mina, Skygga Tingeling, Charmören Flea och hunken Roffe.
Volontär på Stockholms Katthem
www.katthemmet.nu www.svekatt.se

 

Annons:
Lena
7/14/13, 10:55 PM
#7

F.d förvildade skulle det stå och gör efter liten justering. 🥳

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Slampen
7/15/13, 2:16 PM
#8

Jag kan väl få göra er lite sotis? Jag har träffat och klappat honom!🙂

carlas
7/15/13, 2:24 PM
#9

Vilken go' läsning om hunden Pelle som blivit älskad Rasmus, alldeles underbart! Fanns ju många röster som förespråkade en helt annan "Endlösung" - sån't skitprat. Bra jobbat Mison och kompani! Och slick på handen är ingen dålig belöning minsann. 🌺

Lena
7/15/13, 5:25 PM
#10

#8 Skulle också vilja träffa denna underbara vovve! Han påminner om en gatuhund jag träffade i S:t Petersburg en gång.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Gullimat
7/16/13, 12:16 PM
#11

Hade gärna också träffat denna fina hund, numera Rasmus, som hade turen att träffa Mison. Hade gärna också träffat Mison ännu en gång och alla hennes andra djur, denna djurvän ut i fingerspetsarna.🌺

Upp till toppen
Annons: