Annons:
Etikettros-ris
Läst 4110 ggr
Lena
1/16/11, 5:18 PM

Vilda-Hilda har fått en peppaward!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vill uppmärksamma att allas vår vän och medlem Vilda-Hilda (Nalle) har fått en peppaward av Bloggkatten Wikkis mattar. Länk till: Wikipedia - Metros Mästerkatt.

Så här skriver Mir den 15/1:

Så slutligen vännen Nalle, som skänkte det fina fårskinnet och halsbandet till förra auktionen, och som stöttar också massor av katthjälp åt alla håll. Nu vet jag att Nalle kommer både till Hindersmässan i Örebro (Stora Torget 24-29/1 kommer hennes marknadsvagn att vara på plats!) och till NERKs kattutställning med monter samt visa upp vackre Sören! Och vet ni vad Nalle skriver i mail? Detta: Om ni nu fixar en bra reklamskylt med stor text att ni finns på Kattutställningen så sätter vi upp den vid vårt stånd. Gärna också den där fina "Idag räddade jag en människa" Så kanske folk smälter och stoppar lite pengar i Bössan som denna marknad går till behövande i Örebro och Eskilstuna. Visst är det givet att Nalle är värd sin Award!!!!

Tack alla - ni som ger och sprider glädje med denna Award, och ni som får den, för att ni är de ni är!

---

Nalle har nu vidarebefodrat awarden till oss här på Hittekatter:

Nu vill jag vidarebefora denna utmärkelse till  Alla Kattkämpar.

Till Dig Lena som startat upp denna fantastiska site där man för både sorg, glädje och en massa bra tips och dessutom då och då träffa någon av alla dom som skriver här.

Till Alla Katthem som kämpar med sina misslingar och sin Ekonomi.

Till Alla som kämpar med Kolonikatter där ute i regn och rusk i Snöstorm och Sommarhetta

Till Alla som ställer upp som stödhem, skänker en slant till behövande ändamål eller över huvud taget engagerar sig i de hemlösas situation. Särskilt dom som brinner för Skyggisarna.

Naturligtvis går en award tillbaka till Wikkis Mattar. Det var ju där jag upptäckte att fanns en Hittekattsvärld. Där jag kunde vara med och stötta ibland.

Stora kramar till er alla

Vilda-Hilda

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Annons:
Hawknestgrove
1/16/11, 5:21 PM
#1

Åh vad mysigt!!!!!!!Grattis!!!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Lena
1/16/11, 5:33 PM
#2

Nu kan vi skicka vidare en sådan här PeppaAward till fem andra som vi tycker gjort sig förtjänt av den och som vi vill uppmuntra.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

maggan47
1/16/11, 5:38 PM
#3

vad kul, och klart ni ska skicka vidare som uppmuntran till dom som kämpar i ur och skur med att få in hemlösaKyss

Maggan47

Lena
1/16/11, 8:53 PM
#4

Helst ska det vara till kattkämpar som har en blogg om jag förstått det rätt. Kan ni inte hjälpa mig med det.

Östgötakatterna. Katthemmet Kompis Blogg och Ronebys Hittekatter kommer jag ihåg så här på rak arm.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

MewTwo
1/16/11, 9:03 PM
#5

Det finns många kattkämpar som är värda awarden! Och jag tror inte det behöver vara bloggare… Hittekatter-iFokusare är precis lika fint!

Men visst är det underbart att få ge beröm och uppskattning till alla er som så innerligt förtjänar det!

Önskar att jag hade miljoner kronor jag kunde dela ut också - men kramar har jag gott om! Vi ses i Örebro om knappt 2 veckor Vilda-Hilda, då ska du få dina kramar!!!!

Mew2

Lena
1/16/11, 10:02 PM
#6

#5 Hindermäss är en trevlig marknad ni i Örebro. Jag studerade i Örebro en gång i tiden och bodde där under ca 2½ år. Minns den där trevliga vintermarknaden som kom som ett lägligt avbrott i vinterkylan. Synd att jag inte kan komma dit och hälsa på er och handla av Vilda-Hilda. Älskar marknader!

Då gör vi som så att vi kör peppawarden i Dagens ros!

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Annons:
vilda-hilda
1/16/11, 10:28 PM
#7

Ja tänk nu på att dettta inte bara mitt beröm- utan det är nu också riktat till ALLA er som kämpar för missarna.

Peppaward. Ja nog behövs det peppning ibland va?

Kramisar och Mew. Ja tack väntar på kramen i Örebro.

Nalle

Upp till toppen
Annons: