Annons:
Etikettövrigt-kattrelaterat
Läst 1052 ggr
Shira
6/29/19, 9:08 PM

Hämta klösmöbler i Göteborg

Hej, vi har tänkt att byta ut våra katters klösmöbler.

Dom äldre är ganska hela, dvs fattas sisal på några stolpar. En del delar har vi köpt till men inte monterat, alltså aldrig använda.

Vi kan inte köra iväg dom själva, så någon måste hämta dom.

Vill ni att jag ska sätta in bilder på möblerna?

/Shira

Annons:
Galenidjur
6/29/19, 9:16 PM
#1

Gör det. Jag är eventuellt intresserad :)

✨Medarbetare på jattekanin.ifokus
Lift up the self by the self,and don't let the self droop down
Because the self is the self's only friend , and the self is the self's only foe

Uppkatten
6/29/19, 10:10 PM
#2

Det kanske finns något katthem i närheten som är intresserade…?

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

Galenidjur
6/29/19, 10:26 PM
#3

*borttaget*

✨Medarbetare på jattekanin.ifokus
Lift up the self by the self,and don't let the self droop down
Because the self is the self's only friend , and the self is the self's only foe

Shira
7/3/19, 3:33 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 5
Förhandsgranskning av bild 2 av 5
Förhandsgranskning av bild 3 av 5
Förhandsgranskning av bild 4 av 5
Förhandsgranskning av bild 5 av 5
#4

Jo, "Uppkatten" det var till katthem som jag ville lämna dom. Jag glömde bara nämna det i mitt inlägg. Förlåt 😕

Ok, bilder… 

1a: Kattens N.o 1 Rundetorn. Komplett.

2a: Kattens N:o 1 Eiffel. 3 nya, inte använda "hyllor". Behövs köpas till en mittpelare.

3e: Okänt fabrikat. Den översta hyllan funkade inte så länge men vi har den som sovplats längst upp istället. 

4e: Okänt fabrikat. Dom 3 pelarna längst ner kan behöva bytas rep på. Just nu har vi fixat till dom så dom funkar iallafall.

Dom kommer med all sannolikhet att bli uppskattade av alla hemlösingar ❤️

(Mimmi-Mus som är på bild är förresten en före detta hemlösing)

/Shira

Shira
7/3/19, 3:38 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Kom den rätt nu…

[Forest]
7/4/19, 12:59 PM
#6

Jag måste fråga den långa ljusa möbeln har mer som en matta på isf repen har ni köpt pelarna så eller har ni klätt dom själva? Såg verkligen bra ut, därför jag frågar 🙂 Kul att möblerna kommer till nytta :) 👍

Annons:
Shira
7/4/19, 2:53 PM
#7

Hej Forest! Det stämmer bra det, det är en slags matta. Pelarna är köpta så. Det är ju "Kattens n:o 1" så det är mycket bra kvalité på dom två pelarna. Hoppas någon hör av sig snart… Vill verkligen skänka dom till katthemsverksamhet. :) /Shira

[Forest]
7/4/19, 5:40 PM
#8

7 tackar då vet jag vilka pelare jag ska köpa nesta gång bytt ut nyligen 3 st men går ju rätt snabbt att slita ur dom med 3 katter 😁 Finns det inte katthem i Gbg? 😳 Jätte fint att ni tänker på dessa verkligen tumme upp 👍👍👍❤

Shira
7/7/19, 9:21 AM
#10

Tack så mycket för listan 🙂

Jag har provat att nå ut till olika katthem  via mail bl.a, men jag får inget svar från någon. 

Kanske jag ska posta denna tråden på ett annat ställe? Annan rubrik?

Vad föreslår ni?

/Shira

Uppkatten
7/7/19, 9:30 AM
#11

Hittekattsgruppen resp. Kattgruppen på Facebook kanske? Då når du ut till många.

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

Shira
7/9/19, 6:55 PM
#12

Tack Uppkatten :) Eftersom jag inte använder facebook själv så började jag här. Har nu lagt in om kattmöblerna där, och skickat ut några mail till olika katthjälpare från din lista. Tack igen/Shira

Shira
7/17/19, 8:56 PM
#13

Kattmöblerna är hämtade 🙂

Tack för eran hjälp / Shira

Annons:
Upp till toppen
Annons: