Annons:
Etikettbortsprungna-upphittade-katter
Läst 954 ggr
Uppkatten
5/5/19, 2:18 PM

Katt kom hem efter 10 år

Katten Bus fick katthemmets hjälp att hitta tillbaka hem - efter 10 år….! https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=114&artikel=7210896

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

Annons:
Uppkatten
5/7/19, 11:00 PM
#1

Mer om Bus….! Hade Bus inte varit ID-märkt och ägarregistrerad så hade han och matte förmodligen aldrig kunnat återförenas igen…. 

https://www.aftonbladet.se/a/Wbo9lr?refpartner=link_copy_app_share&fbclid=IwAR02DxIFbpSXHR5R7yJVDoqFX_0-LDUyN1aSgiiU32YSRImF6mBW7DEfjss

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

[[eskils_]]
5/8/19, 4:27 PM
#2

#0 Länken fungerar inte som den är, men om man tar bort mellanslaget på slutet går det bra. 🙂

En underbar historia om kissen Bus! ❤️ 

Så viktigt att ha sina katter ID-märkta och ägarregistrerade  med aktuella uppgifter! ☝️ ☝️

Uppkatten
5/8/19, 7:03 PM
#3

#2 Vad märkligt, båda länkarna fungerade för mig då när jag precis hade lagt in dem, och båda länkarna fungerar nu också när jag provar att klicka på dem…?????

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

[[eskils_]]
5/8/19, 9:09 PM
#4

#3 Mycket märkligt. När jag klickar på länken i #0 kommer skylten:

Sidan eller ljudet hittades inte

Uppkatten
5/9/19, 3:37 PM
#5

#4 Kan det bero på skillnader i web-läsare eller något liknande….???

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

[[eskils_]]
5/9/19, 3:50 PM
#6

#5 Gissar det. Jag har dator och Internet Explorer, Windows 10.

Annons:
Uppkatten
5/9/19, 8:01 PM
#7

#6 Jag hade Internet Explorer tidigare, och fick allt oftare problem med att öppna än det ena och än det andra. I dag har jag ny dator och Microsoft Edge och har inga problem med att öppna något (så här långt). Vet förstås inte säkert om det är web-läsaren som kan spöka i det här fallet, jag är inte så bra på sådant, men det verkar ju lite misstänkt….?

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

[Forest]
5/19/19, 9:01 PM
#8

Så skönt det måste vara att få hem sin lilla vän efter så många år 🎉😊👍

[[eskils_]]
5/19/19, 9:11 PM
#9

#8 Ja, så skönt att många kattägare tycks ha fattat att deras katter måste vara ID-märkta och ägarregistrerade, med aktuella kontaktuppgifter! 🙂 Viktigaste livlinan för kissarna.

[Forest]
5/20/19, 9:00 AM
#10

9 Oja här har våran katt som går ut även en bricka med id nr så ser man inte som privatperson hans öronmärkning så ser man brickan. Han har även chip i nacken öronmärkningen ville jag ha mer för att visa att han har ägare :)

Upp till toppen
Annons: