Annons:
Etiketttips-råd
Läst 1125 ggr
Uppkatten
2018-12-03 22:17

Stöd till katthemmet...?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det går mot jul. Hur ger du stöd till "ditt" katthem…? 🙂

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

Annons:
Tarotstollan
2018-12-04 00:35
#1

Jag har egentligen inget "eget" katthem men jag köpte en katt från KKS representant här i staden för några år sedan, så jag är medlem och köper deras almanacka och lite annat från dem till jul.
Dessutom köper jag andra almanackor från andra katthem varje år.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

MonicaLagerquist
2018-12-04 08:29
#2

Mina katter skänker en slant till vårt katthem istället för att jag köper en massa leksaker till dem.

Stolt ägare till fem La permer

Pia-69
2018-12-04 10:01
#3

Jag brukar köpa kalendrar från djurskyddet, i år ska jag köpa 3 st. två till mig själv och en som jag ska ge till min mamma. ❤️🐱


Cats are like Potato Chips, You can't just have one!

kattöga
2018-12-05 07:46
#4

Jag handlar via Sponsorhuset  (fast det gör jag året runt, inte bara inför jul), köper kalendrar och sätter in en slant på deras konto.

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

Mari
2018-12-12 11:35
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Jag ger stöd året runt genom att vara volontär. 

Men lite extra förra året och även i år då har jag även satt ihop en kattkalender från grunden med bilder på katthemskatter som jag fotograferat under året, som föreningen säljer och får intäkter ifrån. Fick ihop några sponsorer så nästan hela tryckkostnaden är betald. Tog hem 200 st i år och nu är det nästan bara ett 10-tal kvar att sälja ❤️

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Upp till toppen
Annons: