Annons:
Etikettkastrering-idmärkning-vaccination
Läst 1349 ggr
Uppkatten
2016-11-29 22:10

Katt kom hem efter 13 år...

Att det är viktigt att id-märka och ägarregistrera sin katt kan inte nog understrykas…! http://www.aftonbladet.se/nyheter/godanyheter/article23959117.ab

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

Annons:
Aleya
2016-11-29 22:20
#1

Åh så fint. Jag blir så glad. Det var som när vår senare hittekatt varit borta 6 månader. Och hittade hem till sin dåvarande matte. Han var dock inte märkt. Men hon kände igen han från bilder och fick hem han. Men sen flyttade han in till oss. Och han är en av dom mest underbara kissar man kan ha. Och han är nu innekatt och mår så prima. ☺

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Katthemsmatten
2016-11-30 09:11
#2

#1 Fin historia. Nu är väl kisse id-märkt och registrerad både i ID-register och Sverak hoppas jag. Man vet aldrig när olyckan är framme och en innekatt råkar hamna ute.

Medarbetare Hittekatter iFokus

Tarotstollan
2016-11-30 20:27
#3

Så underbart! Står inte om han kände igen familjen men skönt att pälsklingen trivs i sitt ny/gamla hem!👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Lena
2016-12-26 14:03
#4

Finns flera liknande solskenshistorier där katter kommit hem efter mycket långa tid. En god vän till mig fick tillbaka sin katt efter 9 år.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Upp till toppen
Annons: