Annons:
Etikettkattprat
Läst 1732 ggr
annakarin_li
11/26/16, 8:52 PM

Hjälp oss rösta

Mina fina pälsklingar flytta hem till mig från Södertälje katthem för över 2 år sedan. Jag har även senaste 1,5 åren även arbetat där som volontär. Katthemmet gör ett fantastiskt arbete men det har varit ett tufft år som för de flesta katthem. Många svårt sjuka, fysiskt och psykiskt misshandlade katter har kommit in efter att ha gått ute skadade under lång tid. Detta är inte lätt för alla katthem som är ideella verksamheter. Därför tävlar jag med min Molle på Royalty Carins tävling. Om Molle vinner går all vinst till Södertälje katthem! Vi är tacksamma om ni vill hjälpa oss att rösta. Man får rösta varje dag. Sök på Molle. Kattensdag.royalcanin.se/arets-fototavling Bilden Molle tävlar med visar jag här nedan.

Annons:
annakarin_li
11/26/16, 8:55 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Molle

annakarin_li
11/26/16, 9:01 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Här kommer bilden på Molle 😍

annakarin_li
11/26/16, 9:01 PM
#3

Ledsen med bilderna, men de ville inte riktigt laddas upp…

[[eskils_]]
12/2/16, 10:45 AM
#4

Vill gärna hjälpa Södertälje katthem och har försökt rösta på Molle. Men när man ska bekräfta att man inte är en robot, genom att t ex välja alla bilder med en gatuskylt, händer ingenting när jag valt bilderna och klickar på Bekräfta.

Fungerar det för er?

annakarin_li
12/6/16, 8:13 PM
#5

Tack för att du försöker att hjälpa oss! Vet att det ibland kan ta tid och att datorn verkar "tuggar". Har även hört från andra volontärer att det tar tid innan rösten kommer in. Ibland är det lättare att gå in på kattensdag.royalcanin.se /arets-fototavling och söka på populäraste bidrag. Vi har lyckats avancera till plats 17 😀. Men vi är jättetacksamma bara att ni försöker att rösta! 💞

annakarin_li
12/6/16, 8:15 PM
#6

Såg att jag redan gett er länken… Är så van nu att dela direkt länken via Facebook 😔

Annons:
annakarin_li
12/14/16, 8:28 AM
#7

Vill tacka alla er som hjälpte till att rösta på Molle och Södertälje katthem. Tävlingen är nu avslutad och vi kom på 14:e plats av över 200 foton, vilket inte är illa. Blev ingen vinst men vi är så glada att vi kom så långt i tävlingen.

Nu är matte väldigt engagerad i Södertälje katthem och la även in så de kan tävla om Bilias julgåva. Om ni vill får ni gärna hjälpa oss lägga en röst från er Facebook på Södertälje katthem  på http://fb.st/vio6w0 alt. ska Bilias julgåva 2016.

Tack!!

Lena
12/26/16, 1:28 PM
#8

Tyvärr för sent ute. Men hoppas det gick bra i Bilias tävling. Södertälje Katthem förtjänar all hjälp de kan få! Ett av landets seriösaste katthem!

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

annakarin_li
12/30/16, 3:43 PM
#9

#8 Tack! Södertälje katthem förtjänar verkligen all hjälp och jag är imponerad över deras arbete. Tyvärr räckte inte rösterna på Bilia, men vi är på tävlingarna igen nästa jul ;)

Upp till toppen
Annons: