Annons:
Etikettkattprat
Läst 1437 ggr
Litenmentuff
2016-07-17 15:46

Kattplågare lös i Göteborg

Jag ber er alla som har katter i gbg området, släpp inte ut era katter och håll ögonen öppna. Någon/några fega avskräden torterar ihjäl katter. 😢Flertal katter har hittats torterade till döds i och runt göteborg. Snälla sprid runt detta och varna andra kattägare. Mer att läsa i länken nedan. 

https://www.facebook.com/nostrackofficial/photos/?tab=album&album_id=1274694799209836

Annons:
Katthemsmatten
2016-07-18 12:42
#1

Dessvärre är det inte första gången det här händer i göteborgsområdet. Kan det vara de personer som fängslades för något år sedan och som nu är frisläppta som fortsätter sin makabra sysselsättning?

Medarbetare Hittekatter iFokus

Magrat
2016-07-18 13:33
#2

Jag tror som du #1 En viss person har ju blivit frisläppt.

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Litenmentuff
2016-07-18 15:56
#3

Ja det skulle inte förvåna mig om det är samma kille. Han satt ju på psyket i knappt 11 månader och när han släpptes ut hittades det  döda katter i gbg området.

flis
2016-07-28 09:07
#4

Ännu en anledning att ha innekatt och gå ut med den i koppel.

Lena
2016-07-30 11:01
#5

#1 Man misstänker nu att det rör sig om minst 3 olika gärningsmän. Två tidigare dömda varav en ska vara frisläppt, en som ha frikostiga permissioner samt en som vad jag tror inte varit dömd tidigare men misstänkt. Kan vara så illa att dessa förenas i någon typ av nätverk där de inspirerar varandra. 

Nätverket NosTrack jobbar med dessa fall och den som ser eller hör något kan hjälpa dem genom att lämna tips till dem. Här kan ni läsa mera!

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Katthemsmatten
2016-08-15 17:06
#6

Hoppas man får tillräckligt goda tips för att kunna överlämna det hela till polisen.

Medarbetare Hittekatter iFokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: