Annons:
Etikettkattberättelser
Läst 3357 ggr
KattAupairFrance
2016-01-12 15:59

KATT & HUND AUPAIR FRANKRIKE

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Svensk familj utan barn på herrgård i Franska Pyrenéerna söker ansvarsfull Svensk aupair, gärna med hästbakgrund, till våra många katter och vår stora Pyrenéehund som alla var och en har en solskenshistoria att berätta. Arbetet består i att ta hand om djuren samt att hjälpa till i familjehushållet. Vi bor mitt på landet i ett underbart böljande landskap med panoramautsikt över bergen. 45m från Toulouse. 2h från Medelhavet. Eget rum, badrum och kök, stor pool, gym, solarium, wifi, bredband etc. Vi betalar €700/per månad, fri bil och språkkurs. Du är en stor djurvän som kommer från harmoniska familjeförhållanden och vill uppleva Frankrike efter skolan före universitet och karriär. Stor kärlek till djur och körkort är absoluta krav. 12 månader. Hör av Dig om detta verkar intressant. KattAupairFrance@gmail.com

  • Redigerat 2022-04-14 16:25 av Uppkatten
Annons:
vallhund
2016-01-12 16:09
#1

Får man betalt eller skall man betala?

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Katthemsmatten
2016-01-12 16:34
#2

#1 Det framgår tydligt av inlägget att de betalar EUR 700.- per månad samt att man har tillgång till fri bil och språkkurs.

TS, eftersom det finns två trådar med samma innehåll stänger jag den som lades upp först.

Medarbetare Hittekatter iFokus

KattAupairFrance
2016-01-12 17:39
#3

Självklart får man betalt som aupair hos oss.

Kattungarna på bild är Alexis, Cashmere, Kris och Vanilla. Alexis var bara hälften så stor som syskonen när han föddes och mamma Paris stötte bort honom. Efter en veckas flaskmatning där vi turades om att sova med honom så lyckades vi återintroducera honom för mamma Paris med hjälp av vaniljkräm på huvud, rumpa och mammas nos. Därefter blev han favorit och gick snabbt om sina syskon i vikt. Mamma Paris fick vi med oss från universitetskliniken i Paris där Gemma fick en SUB (Kidney bypass). Paris hade kommit till kliniken upphittad och förgiftad och var burgranne med Gemma. En månad efter vi kom hem födde Paris ungarna. En extrakatt blev således fem…….

Katthemsmatten
2016-01-13 10:27
#4

#3 Ibland får man överraskningar. Inte alla hanterar dem så fint som ni har gjort. Lycka till med dem i fortsättningen . Jag antar att ni kommer söka nya ansvarstagande hem till småttingarna.

Medarbetare Hittekatter iFokus

KattAupairFrance
2016-01-13 20:36
#5

Svårt att skiljas från några som stulit ditt hjärta :) Alexis & Co stannar men sedan är det stopp :(

Jassan
2016-01-14 10:18
#6

Åh, ett drömjobb ju! Lyllona den som får det jobbet.🙂

https://jazzans.wordpress.com/

Annons:
ElisabethB
2016-01-24 07:32
#7

Vilket drömjobb! Hade gärna sökt själv om jag bara hade varit lite yngre.. 🙂

😊 Det är bättre att fråga och verka obildad, än att vara tyst och förbli obildad. 😉

[Kattägd]
2016-01-24 14:56
#8

Wow, om erbjudandet finns kvar när jag gått ut gymnasiet är jag klart intresserad! Låter som en dröm.😍

Upp till toppen
Annons: