Annons:
Etikettkattprat
Läst 1570 ggr
zorro2
8/12/15, 7:56 PM

äte og drikke med tratt

hei! var hos veterinären idag med Melis da hun hadde fått nåt i mellan tårna, hun hadde skåret seg på nåt, en stygn samt tratt ble det. Så lenge jeg er hjemme og hun under oppsikt så har jeg ikke tratten på men när jeg sover eller når jeg nå skal jobbe imorgen hur gjör jeg då. Alltså hun har jo svårt at äte med tratten og även drikke har ni/noen nåt forslag på skål eller annat som kan underlette så hun lettere for tag på maten? og vatten. Hvilken typ skål er best, nå har jeg testet meg fram lite men kommer ingen vart. Bl.a har jeg forsökt höja skålen, lagt nåt under men er ikke helt sikker på om det riktig bra endå.

hjelp!! snälla nån der ute

Annons:
Uppkatten
8/12/15, 9:03 PM
#1

Lägg ut samma fråga på Katter i Fokus. Där finns nog många med erfarenhet av tratt som kan ge tips och råd.

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

majvi
8/13/15, 7:42 AM
#2

“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream. 

ilb
8/13/15, 11:16 AM
#3

Klipp av några cm på tratten så den blir lite kortare. Och ge henne sen mat och vatten i vida låga skålar så tratten inte fastnar på kanten utan går ner i skålen när hon äter och dricker.

Upp till toppen
Annons: