Annons:
Etikettbortsprungna-upphittade-katter
Läst 3049 ggr
Albus_balines
7/26/15, 1:59 AM

Hjälp mig hitta Albus

Hej jag söker min bortsprugna katt Albus!            😕                                                     Han är en raskatt, han är en balines och e lätt att känna igen då han är ljus med lång pälls och han är choklad maskad, (brun nos, öron, svans, och tassar) och lite ljusbrunt på ryggen med vit mage, yvig svans och blåa ögon,                                                     Han lyssnar till namnet Albus men heter Baldur i kattregistret, han e polisanmäld och chipmärkt och är kastrerad, han sprang iväg från vårt landställe i Falun, medan vi var på semester, han söker sig förmoderlien tillbaka till Stockholm där vi bor, han har bra överlevnads instingt och är van att vara ute, men även van att komma in på eftermiddagen och få mat inne och sova i säng och trivs bland människor, men gillar inte att vara instängd.

har du hört/sett något?                                                                                                                                      snälla hör av dig här eller till 070 561 4641     

Vi saknar honom väldigt mycket och är väldigt tacksamma för svar! <3

  • Redigerat 4/14/22, 4:22 PM av Uppkatten
Annons:
Uppkatten
7/26/15, 8:35 AM
#1

Är det samma Albus som sprang bort under påskhelgen/i april? Har han varit bortsprungen sedan dess, eller har han varit hittad emellan och sedan sprungit bort igen? Lägg gärna in ett foto på honom.

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

Albus_balines
7/26/15, 11:40 PM
#2

Ja han har varit borta sen april,

Upp till toppen
Annons: