Annons:
Etikettkatthemsevenemang
Läst 2401 ggr
MissanTissan
1/31/15, 8:38 PM

Nu har vi öppnat! Missan's Djurhjälp.

Tillsammans med min familj har vi äntligen startat en djurhjälp. (Vi har byggt burar, skaffat hem nödvändigheter och jobbat på att få igång det här en längre tid men nu äntligen är det fixat och klart.) Idag åkte vi till dom närmsta veterinärer och lämnade våra visitkort så avlivningshotade djur får en andra chans.

Behöver du hjälp med att omplacera ditt djur? Eller i behov av akuthem? Ta en titt in hos oss!

http://missansdjurhjalp.weebly.com/store/c1/Featured_Products.html

Hälsningar, Missan och djuren! ❤️

Sajtvärd för Border Collie iFokus

Annons:
Katthemsmatten
2/2/15, 1:10 PM
#1

Ni har godkänt från länsstyrelsen hoppas jag?

Medarbetare Hittekatter iFokus

MissanTissan
2/2/15, 2:31 PM
#2

Vi har pratat med både länsstyrelsen och Jordbruksverket.

Hälsningar, Missan och djuren! ❤️

Sajtvärd för Border Collie iFokus

Katthemsmatten
2/4/15, 2:40 PM
#3

Bra, men har ni ett skriftligt godkännande? Det där med juridiken är viktigt för att inte få problem. Önskar er all lycka samtidigt som jag hoppas att ni inte allt för lättvindigt avhänder djurägare sitt ansvar för att själva se till att de omplaceras. Det finns allt för många som anser att 'någon annan' ska se till att djuret de tröttnat på får ett nytt hem. Själva har de ju inte tid/lust/råd………. Men att ideella föreningar utan vidare ska överta det ansvar som de själva påtagit sig ser de som fullständigt naturligt 😡

Medarbetare Hittekatter iFokus

MissanTissan
3/6/15, 2:44 PM
#4

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt, min router hemma gick sönder. Så vi skickade in den på lagning, då kom den tillbaka en vecka senare och var fortfarande sönder. Så vi ska snart köpa ett nytt, får låna biblotekets dator tills vi köpt ny router.

Inget skriftligt en så länge, för just smådjur. Men vi har hållt på tidigare med hundar och någon kanin hit och ditt. Så dom godkände oss på telefonen. Men ska så snart internetet funkar be dom komma över och ta en titt och godkänna oss. :)

Det gör jag absolut inte, jag vill ha en konkret andledning till en omplacering.

Hälsningar, Missan och djuren! ❤️

Sajtvärd för Border Collie iFokus

Upp till toppen
Annons: