Annons:
Etiketttips-råd
Läst 1687 ggr
Royko
2014-12-05 21:41

Stöd katthem!

Okej, så min kissemiss är med i tävlingen "Kattens dag" sponsrad av Royal Canin där första pris (med 10 vinnare?) är en årsförbrukning utav RC's kattmat, och det är här ni som läser detta kommer in: 

Om Akira (min katt) vinner så skänker vi priset till behövande katter, dels ett katthem vid namn Råmossens katthem som ligger i Västra götaland. 

Folk som driver katthem lägger ner sitt hjärta och enorma summor pengar för att de stackarna ska få det så bra som möjligt, så för att underlätta, både för katterna och de som driver katthem, så vill jag skänka dem det som går. Jag själv har ju liksom tillräckligt bra ekonomi att försörja min katt. 

Så, om ni går in och röstar på Akira's bidrag så kommer det vara till stor hjälp för de stackars katter som blivit övergivna! 

Till er som röstar, tusen tack, det betyder mycket för mig som vill att katterna ska få det så bra som möjligt, och även om inte mitt bidrag skulle vinna så är erat engagemang guld värt. 

http://kattensdag.royalcanin.se/fototavling/?pid=47179 

Ni kan rösta en gång var 24:e timma! Eller två gånger om ni en gång röstar från dator och en ifrån mobil (eller ännu fler gånger om ni lånar andras mobiler/datorer, bra va?!).

- Paul Royko

Annons:
Upp till toppen
Annons: