Annons:
Etikettkattprat
Läst 1075 ggr
kalindas
11/8/14, 4:13 PM

Dålig dag idag...

Är inte på mitt bästa humör just nu och det blev inte bättre när jag läste på Facebook gruppen "Falkenberg Köp och Sälj ".

Först retade jag mig på ett inlägg där de sålde Skeppskatter för 300kr, som de verkade var de inte 12 veckor gamla heller.
Kunde inte låta bli att påpeka att det inte finns något som heter Skeppskatter utan att det är vanliga söta huskatter med extratår. Frågade om de även säljer ungarna id-märkta och chippade. Fick som jag förväntade ett otrevligt svar…😮

Sen så höll jag på att skriva något riktigt elakt (leker gärna besserwisser, men brukar inte vara elak) i en annan tråd där

Det var när jag dök på tråden om den "fina långhåriga honkatten". 
Säljaren var noga att påpeka att hon är väldigt vacker och går på p-piller, men hon kan säkert få fina ungar! Denna katt sålde de för hela 5 kr!!!!😡
Den personen ska vara glad att jag kunde hålla inne med mina tankar!😡

Kände bara att den sidan kan jag inte vara kvar på! Så jag gick ur…

/Elisa

Annons:
Jourhemmet
11/8/14, 7:23 PM
#1

Ja sånt där går jag inte ens in och läser för jag skulle bara bli polisanmäld. Finns inget jag går igång på så mycket som på idioter till kattägare.

Katthemsmatten
11/9/14, 5:37 PM
#2

Bra att du lyckades hålla tyst kalindas! Jag blir skogstokig när jag läser den typen av annonser.

Medarbetare Hittekatter iFokus

Jessicahagstrom94
11/11/14, 10:41 PM
#3

Här är en till som blir skogstokig av såna dumheter.

Lena
11/12/14, 8:38 PM
#4

Bedrövligt är bara förnamnet!

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Tyrisen
11/12/14, 10:14 PM
#5

Har gått ur alla sådana grupper och jag lovar att själen mår bättre. Verkar ju ändå inte gå in nåt i skallen på vissa =/

www.kattstatus.se - Allt du behöver veta om katter

Stoppa BYB!

Upp till toppen
Annons: