Annons:
Etikettövrigt-kattrelaterat
Läst 1726 ggr
hhejlollo
10/29/14, 3:29 PM

(S) Hittekattungar söker egna hem

Hej! Jag har tagit in 6 små hittekatter som levt bland sin egen avföring och döda katter fram tills att jag tog in dom! Nu börjar det bli dags att hitta egna kärleksfulla hem åt dessa små där dom får stanna livet ut! Det är 5 små kattungar och 1 äldre kattunge. Dom små är ca 9 veckor och den äldre är runt 5 månader. Alla små är svarta och vissa med några vita strån på bla öron och mage, den stora är brun/grå och vit. Då dom små inte äter mjölk pga att dom inte vill ha (trots tvångsmatning) äter dom bara torr- samt blötfoder. Avmaskade en gång, behandlade mot öronskabb med stronghold, samt behandlade för ögoninflammation. Kommer även ha fått sin första vaccinering vid flytt. Vid köp ingår en leksaksmus, övergångsfoder, livstids support samt att kontrakt skrivs. I kontraktet står bla att katten inte får avlivas om inte veterinär sagt det, katten ska fullvaccineras samt kastreras när det är dags. Katten får heller inte säljas utan att jag får veta det! Katterna finns i Västerås och priset per katt är 650:-. Pma eller maila mig på kristallens@hotmail.se vid intresse! Bilder kommer!

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus

Annons:
Katthemsmatten
10/29/14, 3:49 PM
#1

Ni tänker väl inte leverera de yngsta förrän de är minst 12 veckor gamla? Jag utgår ifrån att ni sett till att de fått ha en styvförälder som uppfostrat dem.

Medarbetare Hittekatter iFokus

hhejlollo
10/29/14, 3:50 PM
#2

Nej du behöver inte oroa dig.

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus

Katthemsmatten
10/29/14, 5:14 PM
#3

Vad bra!

Medarbetare Hittekatter iFokus

Upp till toppen
Annons: