Annons:
Etikettbilder-filmklipp
Läst 1665 ggr
Torparmor
2014-10-26 14:23

Prov av bildspel

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Nästa test - ja som första inlägg fungerade det med två bilder, nu ska vi se om den tredje bilden kommer med oxå. När jag laddat upp tredje bilden syns den nederst, men när jag väljer Publicera kommer den inte upp och när jag väljer Hantera så är den borttagen.  Så var det med det.

Ja visst är katterna lika varandra


Låt dagen idag bli din bästa hittills!

Annons:
Lena
2014-10-26 15:30
#1

Jag hade ju ganska många bilder med i mitt "prov" och det fungerade. Gjorde även ett med alla bidragen fototävlingen - 12 bilder och det fungerade trots att det var ett inlägg i en tråd. Kan det vara något fel på formatet måntro?

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Torparmor
2014-10-26 15:44
#2

Lena - Ja jag har funderat oxå. Vilka mått hade dina bildspelsbilder och hur många kB var varje på? Jag har bildstorlek på ca 1800x1200 och 350kB


Låt dagen idag bli din bästa hittills!

Torparmor
2014-10-31 22:01
#3

Intressant, för nu syns ingen av bilderna


Låt dagen idag bli din bästa hittills!

Uppkatten
2014-10-31 22:07
#4

Jag ser två fina bilder.

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

Torparmor
2014-10-31 22:17
#5

Ja nu när jag gick in kom båda upp igen - kan kanske var dålig uppkoppling mot nätet, det har regnat mycket.


Låt dagen idag bli din bästa hittills!

Lena
2014-11-01 09:45
#6

Har inte tänkt på formatet på bilderna utan lade bara upp några på måfå för att testa. Sedan gjorde jag även ett bildspel av alla de 12 bidragen i Sommarkattävlingen.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Annons:
Upp till toppen
Annons: