Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 1619 ggr
Delfinen
2014-09-21 13:21

Delfinen tillbaka

Blev för mycket känslomässigt  för alla små missar som lider, dåligt samvete att inte kunna göra så mycket, frustration  att inte kunna hjälpa alla.  Samtidigt  rörigt i mitt privatliv och dåligt samvete för att inte kunna ge min egen katt shiba vad han behövde fullt ut så jag var tvungen att ta en längre paus. Nu har mycket löst sig privat. Har flyttat, fått lugnt och ro, shiba verkar må mycket bättre och styrkan har börjat återkomma så nu är jag tillbaka igen. Hoppas det fortfarande är lika stor aktivitet här s om tidigare :D

Annons:
Lena
2014-09-21 13:45
#1

Välkommen tillbaka, kul att se dig här igen! Ja ibland blir det för mycket av allt för oss alla! Då kan man behöva ett break. 

Vi kämpar på men aktiviteten har flyttat till facebook - det är tydligen där alla håller till numera. Därför har även vi startat två facebookgrupper och en facebooksida. Här är det tyvärr lite blygsammare aktivitet än vi är vana vid. Men vi kämpar på och ju flera som skriver ju bättre blir det. 🙂

Hittekatter i Sverige. Facebook sida

Hittekattsgruppen. Grupp med över 1600 medlemmar

Kattgruppen.  Grupp med över 6000 medlemmar

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Delfinen
2014-09-21 13:55
#2

Skall kika på fb sidorna också men hoppas det med tiden kommer bli samma aktivitet här som tidigare. Om jag har förstått hur fb fungerar så finns det inte trådar upplagda som det gör här vilket gör att det är lättare att följa specifika saker här. Men kanske är en vanesak bara ha ha ha

[[eskils_]]
2014-09-21 13:59
#3

Kul att du är tillbaka! 🙂

"4129 medlemmar på Hittekatter iFokus"

Lena
2014-09-21 14:01
#4

Just nu tror jag vi har extra låg aktivitet då många har svårt att logga in efter versions uppgraderingen av iFokus. Vissa webbläsare krånglar det med.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Delfinen
2014-09-21 14:54
#5

Tack för välkomnandet. Verkar som några känner igen mig fortfarande ha ha ha

Lena
2014-09-28 10:30
#6

#5 Klart vi inte glömmer bort dig!

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Annons:
Upp till toppen
Annons: