Annons:
Etikettertnrskygga-katter
Läst 1164 ggr
kalindas
2014-08-20 15:02

Mina bebisar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill bara visa lite bilder på de fyra ungarna jag tagit hand om från de skygga honorna från logen. De är nu ca 12 veckor, ska få andra vaccineringen och chippmärkas imorgon.
På lördag flyttar Ozzy och Lucy. Sen får jag behålla Penny en vecka till. Lille vite Pelle kommer troligtvis att få stanna om inte drömhemmet dyker upp.

Trots alla problem med handmatning, fått ta in bebisarna för tidigt, skabb på alla katter, en ekonomi som är obefintlig och just nu en sur och markerande kastrathane. Så ångrar jag det inte en sekund. För de är så charmiga! ❤️

På första bilden är det Pelle, Ozzy och Lucy

/Elisa

Annons:
kalindas
2014-08-20 15:02
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Sen en bild på Penny

/Elisa

Katthemsmatten
2014-08-21 15:41
#2

Ljuvligt söta!

Medarbetare Hittekatter iFokus

kalindas
2014-08-21 15:55
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Fick en ok bild på de fyra honorna idag, då alla var framme och skulle äta.
Tabbyhonan med vitt är fortfarande fertil och födde sina ungar i förrgår. Men leta efter dom är som att hitta en nål i en höstack, så vi får se om hon tar ner dem om några veckor. Kommer behöva jourhem.
Sen är det bara att hålla tummarna att hon går i fällan nästa gång jag sätter den.

/Elisa

kattöga
2014-08-21 16:52
#4

Ljuvliga småttingar och storingar! Och många rosor till dig för allt det du gör för dessa katter! Fantastiskt jobb! 🌺

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

Jourhemmet
2014-08-21 18:25
#5

Men gud vilken läcker teckning i ansiktet den svartvita skönheten har. 

Vem är mamman till Juni, Nalle, Elliot och totte?

kalindas
2014-08-21 19:30
#6

#5
Det är den svartvita med coola teckningen och det lite tråkiga namnet Hen. Hon var så stor och kraftig att jag var osäker på om hon var en hona. Var väldigt social innan, men tyvärr blivit lite osäker efter kastreringen som var en chock för henne. Jag hoppas hon blir tryggare igen snart. Väldigt vacker katt. ❤️

/Elisa

Annons:
Upp till toppen
Annons: