Annons:
Etikettbortsprungna-upphittade-katter
Läst 930 ggr
uz00x
8/2/14, 9:33 PM

Kattunge upplockad av ungar

Jahap, nu har småungarna sprungit runt med en kattunge de kallat Tuvi i 3 dagar, flickan som säger hon äger den på 6 år säger att katten inte får komma in då pappan är allergisk, och att en bor ute, lätt lite konstigt tyckte vi så vi gick dit och pratade med dem…De hade i alla fall ingen aning om vad för katt vi snackade om och sa att de inte hade skaffat en kattunge! Då flickan det handlade o låg och sov, frågade vi hennes kompis, min lillasyster varden var hittad, hon hade sagt parkeringen då. Vi gav den lite blåtmat och den åt upp allting i ett nafs. Vi skall ta lite bilder och lägga ut överallt för att se vart ägaren finns. Den är extremt tam så tror ju ite den är en vilding så sätt…  Det är ju ifall den blivit övergiven. Aja då får min syster sin katt hon ville ha om ingen kommer fram som ägare, 2 katter och 3 fåglar bara nu under sommaren, ush! 

*Tror jag lad detta rätt, osäker :)

Annons:
uz00x
8/2/14, 10:01 PM
#1

Här har vi den i alla fall! 

Känner någon att de saknar en kattunge av denna sort så säg till! Tänkte man kan delat så långt som möjligt :)

uz00x
8/2/14, 11:24 PM
#2

Tänkte uppdatera att andra i området sett katten gå runt med en äldre katt som tydligen skall tigga mat hos folk väldigt ofta, får hålla ögona öppna efter denna katten med då, se ifall detta kan vara modern och i å fall ifall detta är hemlösa katter det handlar om… :/

[[eskils_]]
8/3/14, 10:34 AM
#3

Fint att ni bryr er om katten! Var i Sverige är detta?

Lägg gärna detta i Kattpolisen.iFokus också, för där finns folk som letar efter sina bortsprungna katter. Skriv då ortsnamnet först i rubriken.

Här är saker man kan göra när man hittat en katt:

http://kattpolisen.ifokus.se/articles/4d712ed5b9cb46221d045017-har-du-hittat-en-katt?discussions-1

uz00x
8/3/14, 11:21 AM
#4

okej :) Vi finns i Trollhättan :)

Upp till toppen
Annons: