Annons:
Etiketttips-råd
Läst 3276 ggr
siberlina
7/6/14, 10:48 PM

katt massage

har  en liten trä gubbe  med  tre kulor som man ska  massera människor med,men den är  ganska liten så jag provade den försiktigt på min  katt  och hon älskar den.det är så  kul  när man hittar något  som hon gillar,jag håller  i den och hon gnider sig  mot  kulorna  och ibland  drar jag den över hennes  rygg…dom finns att köpa  i hälsokostaffärer

Annons:
Tarotstollan
7/6/14, 10:56 PM
#1

Kul! Jag har en grej med två kulor på och den har jag testat  på mina katter, de gillar den också. Får bara vara försiktig så inte pälsen fastnar i den så att det luggar katterna.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

siberlina
7/6/14, 11:14 PM
#2

Tarastollan ,den här är bara  släta träkulor  så   det fastnar  inget p å den.men  jag  är försiktig .hon är ganska  liten

Tarotstollan
7/6/14, 11:25 PM
#3

Nej, inte i kulorna men på den jag har så är ställningen lös som håller fast kulorna där har jag själv fastnat med mitt hår när jag masserat min nacke. Så därför är jag försiktig så inte deras päls fastnar.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

siberlina
7/6/14, 11:32 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

ok tarotstollan ,jag förstår,här är  en  bild på min massage grejj

Katthemsmatten
7/7/14, 10:35 AM
#5

Kul idé.

Medarbetare Hittekatter iFokus

Tarotstollan
7/7/14, 9:33 PM
#6

Jag brukar även massera mina katter med händerna, särskilt gillar de att jag masserar huvudet och nacken men även trampdynorna.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Uppkatten
7/8/14, 8:43 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Min svarta kattpojke älskade att bli masserad med den här typen av "borste".

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

siberlina
7/8/14, 8:15 PM
#8

uppkatten var köpte du dn där nånstans,skulle  nog  min katt  gilla

Uppkatten
7/8/14, 10:31 PM
#9

Tror det var på Åhlens, bland duschcremer och liknande. Jag hade en liknande borste i form av ett hjärta för några år sedan, den var också väldigt, väldigt omtyckt av min kattpojke! Han ville bli masserad "i timmar" med den.

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

siberlina
7/9/14, 7:12 AM
#10

uppkatten ,ska  nog  köpa  en  ochså

aloizias
10/3/14, 7:44 PM
Katthemsmatten
10/6/14, 10:13 AM
#12

#11 Vi fick en sådan till katthemmet från en person vars katter inte förstod vitsen med den. Inte heller är det så många av våra små gäster som gör det, tråkigt nog.

Medarbetare Hittekatter iFokus

kattöga
10/6/14, 11:58 AM
#13

Min omplaceringskatt (sen drygt 2 månader) var lite misstänksam mot massagegrejen (likadan som i #4) dom första gångerna jag provade. Men samtidigt visade han att han tyckte om massagen. Masserar honom en kort stund i taget och mjukt och försiktigt och undviker att massera ryggraden. Han känner sig tryggare och tryggare med den för varje gång och gillar massagen verkligen! Lägger sig platt på mage eller sidan och sträcker på sig. Min förra katt gillade massagen också. :) 
Min andra katt gillar bättre att bli fingermasserad på magen, utan mojänger.

Tänk om jag hade en matte som ville massera mig också……. 😉

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

Annons:
Upp till toppen
Annons: