Annons:
Etikettbortsprungna-upphittade-katter
Läst 808 ggr
TrisseCRX
6/30/14, 1:58 PM

Lille Ivar är fortfarande borta

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Detta är den enda bild jag har på lille Ivar. Jag efterlyser för en vän.
Här är han en kattunge men var i princip vuxen när han försvann.
Det är nog ca 1 år sen eller 1,5 år sen han försvann. Under tiden sen dess har min vän hunnit flytta från huset där de bodde förut så Ivar kanske inte hittar hem(?). Han försvann från ett ställe som ligger precis utanför Vingåker, vid stora rondellen för er som vet..
Någon som har sett till Ivar?

Annons:
[[eskils_]]
6/30/14, 5:10 PM
#1

Lägg in en efterlysning i kattpolisen.ifokus också, med Vingåker i rubriknamnet.

Hoppas lille Ivar var/är ID-märkt och registrerad i DjurID och/eller Sverak, för då har din vän större chans att få hem honom igen! Om han är reggad i DjurID ska han anmälas som saknad och ägarens nya adress ska skrivas in. Detta ökar chanserna ytterligare.

Här finns fler  tips på vad man kan göra:

http://kattpolisen.ifokus.se/articles/4d714ebfb9cb462244061878-nar-din-katt-ar-bortsprungen?articles-1

Lena
6/30/14, 6:57 PM
#2

Det gäller att inte ge upp hoppet! Sätt upp lappar i området han försvann i utifall någon har sett honom där.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Uppkatten
6/30/14, 9:40 PM
#3

Kolla i facebookgruppen Vi längtar hem. Där finns en katt som är upphittad på lillkalmarvägen i Danderyd, Stockholm. Den är inlämnad på djursjukhuset Albano i Danderyd står det, mager, har svårt att gå, en hane. Tycker de påminner mkt om varandra utifrån vad som går att se av fotona.

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

L00ttz
6/30/14, 9:47 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Kan det vara denna katt?

Min Blogg:

http://loottzz.nu

"Never let the fear striking out, Keep you from playing that game"

Upp till toppen
Annons: