Annons:
Etiketterkatthem-katthjälpsföreningarjour-akut-stödhem
Läst 1509 ggr
catfoot
6/7/14, 7:28 PM

*LÖST* Hudiksvall: Skulle skjutas i kartong !!!

Snälla hjälp oss här !!!! 10 Månaders katt vars matte akut avilidit, hennes barn tycker att katten ska skjutas. Snäll granne ta hand om katten, och ringer kattsamariten som hänvisar till mig ….. Nu har denna kisse ett akut behov av hem, akut eller permanent. Vi ser till att den är kastrerad osv…. HJÄLP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

Annons:
Cireea
6/7/14, 7:31 PM
#1

En bra idé är att kanske berätta var katten finns 🙂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

catfoot
6/7/14, 7:35 PM
#2

Oj förlåt 😃  Tror ju att alla vet var jag bor🤓.. Katten finns i Hudiksvall Gävleborgs län… Snälla hjälp mig här nu !!!!!   Har lagt ut inne på FB oxå  🐱

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

UnserZukunft
6/7/14, 7:41 PM
#3

Vad är det här för empatistörda människor som säger att katten ska skjutas? Mig veterligen är det förbjudet och går under djurskyddslagen, om de planerar något, så bör en kontakta Polisen omgående.

Homofiler i alla klubbar, förenen er.

Katthemsmatten
6/7/14, 8:13 PM
#4

Jag har uppdaterat rubriken med Hudiksvall för att tydliggöra var katten finns. Posta i varje forum du kan hitta.

Stackars lilla kisse -men den hade ändå tur som klarade sig med livet i behåll tack vare dig Catfoot.

Har du varit i kontakt med Kattsamariten Hudiksvall? De tar tama katter, men jag vet inte hur kösituationen ser ut.

Medarbetare Hittekatter iFokus

Thaeri
6/8/14, 12:07 AM
#5

Jag önskar att jag kunde hjälpa…

Eller ja, rent praktiskt kan jag för plats finns, men i så fall måste det ske via ett katthem för jag har inte råd att ta det fulla ekonomiska ansvaret (för veterinärvård ifall något händer då, mat och sand är inga problem), plus att det måste finns en backup ifall det inte funkar med min egen kisse. Och så bor jag en hyfsad bit från Hudiksvall dessutom.

catfoot
6/8/14, 9:30 AM
#6

Vart bor du  Thaeri ?

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

Annons:
Thaeri
6/8/14, 1:38 PM
#7

#6, Lidköping. Så det är väl 50 mil eller så till Hudiksvall härifrån.

Katthemsmatten
6/8/14, 7:24 PM
#8

#6 Om du kan få Kattsamariten att acceptera ett jourhem i Lidköping och att de tar veterinäransvaret för katten så lär det gå att ordna transport. Förmodligen skulle katthemmet föredra att ha katten närmare geografiskt för den händelse någonting händer, vilket är ett synsätt jag har stor förståelse för.

Medarbetare Hittekatter iFokus

catfoot
6/9/14, 2:09 PM
#9

Har fått hjälp av Gefle katthem, som tar över katten :)

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

Katthemsmatten
6/9/14, 3:52 PM
#10

Heja Gefle Katthem! 🌺 Där kommer katten att få det bra. Fin miljö och mycket fint omhändertagande av katterna som bor där. Blev oerhört imponerad när jag var där på studiebesök.

Jag lägger 'löst' i rubriken.

Medarbetare Hittekatter iFokus

Jassan
6/9/14, 4:00 PM
#11

🌺 Ros till alla er som hjälpte katten!!!👍

https://jazzans.wordpress.com/

Upp till toppen
Annons: