Annons:
Etiketttill-minnet-av
Läst 2247 ggr
DesireEsmeralda
6/5/14, 2:16 PM

Min älskade Esmeralda!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mitt älskade fina hjärta! Sov gott! ❤️ Nu slipper du lida! Jag åkte in med henne akut i fredag natt då hon hade svårt att andas. Hon fick möjlig diagnos lunginflammation pga astma som hon hade sen tidigare. I söndag bad de mig ta hem henne på prov, då hon var så sjukt stressad hos de. Hon svarade inte bra på medicineringen och vi hoppades det skulle fungera bättre när hon var lugnare. Hon fick ner pulsen avsevärt hos mig men låg bara på sidan och ville varken äta eller dricka så jag åkte tillbaka med henne. De ringde och väckte mig kl 03:30 i går natt och bad mig komma på en gång. Hon var jättesjuk och andades svårt med öppen mun och rädsla i ögonen. De förklarade för mig att det inte var försvarbart att hålla henne vid liv. Jag frågade om de kunde ta beslutet åt mig och det kunde de. Tack för att jag slapp det! Nu sover hon gott! Älskar, älskar, älskar dig! Förstår inte hur det kunde gå så fort. Jag tror att jag har beslutat att hon får kremeras ihop med andra djur och spridas över minneslunden. Då får hon vara ute i det fria för första gången ihop med andra katter och hundar. Igår letade jag upp ett fint ställe som jag ska ha som min egen minneslund för henne, lade en ros i vattnet och tog farväl. Är så sjukt ledsen men försöker tänka på att det var det bästa för henne. När jag satt med henne igår natt tänkte jag på att hon var drygt tre år när hon första gången strök sig mot min hand och sen dess har hon gosat konstant i halva hennes liv. Hon fick ett bra liv till slut iaf. ❤️

"Varje katt är ett original och ett mästerverk"

Annons:
DesireEsmeralda
6/5/14, 2:17 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

❤️

"Varje katt är ett original och ett mästerverk"

[Eleya]
6/5/14, 2:30 PM
#2

Beklagar djupt och hoppas du finner tröst i att du gjorde det rätta!

Katthemsmatten
6/5/14, 2:52 PM
#3

Vi är många här som förstår hur du känner dig. Du gjorde det som var bäst för Esmeralda ända till slutet. 💔

Medarbetare Hittekatter iFokus

annebeate
6/5/14, 8:39 PM
#4

Vackraste Esmeralda omgiven av din kärlek livet ut. ❤️

Jassan
6/5/14, 9:01 PM
#5

959856sbd0uyttyy.gif

https://jazzans.wordpress.com/

zorro2
6/5/14, 9:43 PM
#6

tröste kramer til deg ❤️

Annons:
DesireEsmeralda
6/6/14, 9:15 AM
#7

Tack! Jag har sett en jättefin film här någon gång om djur som går över regnbågsbron men hittar den inte. Någon som vet vilken jag menar?

"Varje katt är ett original och ett mästerverk"

lillmymlan
6/7/14, 9:47 AM
#8

Världens tröstekramar till dig och sov i ro lilla gumman ❤️

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*

Jassan
6/7/14, 10:23 AM
#9

https://jazzans.wordpress.com/

DesireEsmeralda
6/9/14, 12:28 AM
#10

Åh tack! Var inte exakt den videon men tror det var samma text. Väldigt fin! :)

"Varje katt är ett original och ett mästerverk"

Upp till toppen
Annons: