Annons:
Etikettövrigt-kattrelaterat
Läst 1570 ggr
Debattia
5/28/14, 7:51 PM

Behöver hjälp med fina Sassa !!

Nu är det verkligen AKUT för fina Sassa !!!
Hennes matte har nu blivit sämre och ska snart in på boendet !!!

Detta är Sassa. En blyg tjej som inte fick världens bästa start i livet. Som liten kom hon till missbrukarhem, där livet säkert … Visa mer

Den Skygga Kattens Hemsidas foto.

Den Skygga Kattens Hemsidas foto.

  • Den Skygga Kattens Hemsida

    Skriv en kommentar…

 

Debattia

 Den skygga kattens hemsida!

 

 

Annons:
catfoot
5/29/14, 10:29 AM
#1

Puttar lite här..

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

Katthemsmatten
5/29/14, 11:33 AM
#2

Här har nog de flesta som läser 'stugan full' så jag hoppas att du postar på alla kattsidor på iFokus och andra ställen på nätet för att hjälpa henne.

Medarbetare Hittekatter iFokus

catfoot
6/19/14, 2:40 PM
#3

Puttar upp för Sassa !!!

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

Lena
6/20/14, 5:50 PM
#4

❤️

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

OurKingdom
6/21/14, 12:54 PM
#5

Letar Sassa fortfarande efter ett nytt hem? 

Jag har en utekatt just nu och egentligen inte planerat att skaffa fler katter, då jag inte vill ha fler utekatter och det verkar krångligt att ha ute- och innekatt samtidigt.. Men om hon inte självmant försöker leta sig ut, utan att jag kan släppa ut min Sonny utan att stå vakt framför dörren, alternativt att jag håller henne på bara andra våningen av huset, så skulle jag kunna vara ett akut alternativ. :)

OurKingdom
6/21/14, 1:41 PM
#6

Jag befinner mig förresten i Göteborg, så om det nu inte är för långt bort också..

Annons:
Lena
6/22/14, 1:23 PM
#7

Håller tummarna!

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Debattia
6/23/14, 9:21 AM
#8

Det verkar som det håller på att lösa sig för fina Sassa. Det finns ett hem  dit hon ev får flytta för gott, då ska hon bli kompis med två andra kissefröknar som bor i ett hus.

Väntar bara på transport i så fall.

 

Debattia

 Den skygga kattens hemsida!

 

 

OurKingdom
6/23/14, 9:27 AM
#9

Så underbart att höra! Hoppas allting löser sig och pip till annars om det är något. :)

Upp till toppen
Annons: