Annons:
Etikettkastrering-idmärkning-vaccination
Läst 1197 ggr
Lena
5/17/14, 10:37 AM

Blankett ändring SKK´s ägarregister

Via länken kommer du till Pdf fil med blankett för ändringar i SKK´s ägarregister. Viktigt att göra när du flyttar eller omplacerar en katt som är ID-märkt och registrerad. 

Länk till blanketten!

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Annons:
[[eskils_]]
5/17/14, 11:27 AM
#1

Här är länken till blanketten! 🙂

Lena
5/17/14, 2:08 PM
#2

#1 Tack! Nu blev det fel igen med länkningen! Drabbar mig jämt och ständigt det där.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Katthemsmatten
5/18/14, 7:05 PM
#3

Skriv ut ett exemplar så du alltid har det tillgängligt tillsammans med andra viktiga papper den dagen du flyttar.

Medarbetare Hittekatter iFokus

Niiinah92
5/22/14, 8:21 PM
#4

Åh tack för att ni skrev det, jag ska flytta i juni och tänkte inte alls på djur-ID eller skk! 🙂

Katthemsmatten
5/23/14, 12:34 PM
#5

#4 Det är minst lika viktigt som att ändra posten och ändå är det så många som glömmer det.🙂

Medarbetare Hittekatter iFokus

kanelbullen_92
5/24/14, 1:16 PM
#6

Bra tips! Ska snart flytta så ska inte glömma att ändra min uppgifter.

Är det någon som vet hur man ändrar kattens uppgifter? Mina är bara öronmärkta just nu men ska chippa dem i sommar när den ena katten ändå ska vaccineras. Hur lägger man till ett chipnummer?

Annons:
ElisabethB
5/24/14, 1:56 PM
#7

i skk-s register tar du bara och mailar de.. Då vill de ha både de gamla och nya uppgifterna samt info om ägaren..

😊 Det är bättre att fråga och verka obildad, än att vara tyst och förbli obildad. 😉

Katthemsmatten
5/26/14, 11:55 AM
#8

#7 Bra information! Jag har inte flyttat de senaste 15 åren så jag har inte behövt fundera på rutinerna runt registren på länge.

Medarbetare Hittekatter iFokus

Upp till toppen
Annons: